زمان و نحوه واگذاری خوابگاه به دانشجویان روزانه غیر بومی دوره کارشناسی ورودی جدید

1105 Views

زمان و نحوه واگذاری خوابگاه به دانشجویان روزانه غیر بومی دوره  کارشناسی ورودی 1403 در دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد.

در اطلاعیه معاونت دانشجویی آمده است:


ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان دوره کارشناسی و آرزوی موفقیت روزافزون، به اطلاع دانشجویان روزانه غیربومی مقطع کارشناسی جدیدالورود متقاضی استفاده از خوابگاه برای نیمسال اول 1404-1403 می‌رساند برای ارائه درخواست خوابگاه در هنگام پذیرش  غیرحضوری درخواست خود را ثبت نمایند، سپس  از سوم آبان 1403  با مراجعه به سیستم جامع گلستان مسیر:

​​​​​​​دانشجویی ¬ گزارش های خوابگاه ¬  انتساب اتاق، کالا و خدمات ¬ اسکان ¬ خوابگاه اختصاص داده شده در ترم جاری- دانشجو

از خوابگاه تخصیص داده شده خود مطلع و ضمن توجه دقیق به نکات ذیل، می توانند از تاریخ 4 آبان 1403 به خوابگاه‌های اختصاص داده شده مراجعه نمایند.

  • نکات مهم

1.    عدم مراجعه تا تاریخ 12 آبان 1403 برای تحویل اتاق بمنزله انصراف از اسکان خوابگاه تلقی و فضای در نظر گرفته شده به سایر متقاضیان اختصاص داده خواهد شد.
2.    در صورت عدم ثبت نام آموزشی، حذف ترم، مرخصی تحصیلی و ...  یا  عدم حضور مستمر در خوابگاه  ضمن احتساب اجاره بهاء کامل ترم،  امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است.
3.    برای پرداخت اجاره‌بهاء خوابگاه  لازم است نسبت به ارائه درخواست اقامت در سامانه https://refah.swf.ir صندوق رفاه اقدام و بمنظور بهره‌مندی از تخفیف پرداخت نقدی اجاره بهاء حداکثر تا تاریخ 14 آبان نسبت به پرداخت اجاره‌بهاء اقدام و از پرداخت به دیگر حساب‌ها خودداری گردد. لازم به‌ذکر است دستورالعمل مربوطه در وبسایت معاونت دانشجویی دانشگاه بخش سرپرستی امور خوابگاه‌ها در  قسمت راهنما در دسترس است.

 مهم: بدیهی است در صورت عدم ارائه درخواست در سامانه مذکور (https://refah.swf.ir) در بازه زمانی تعیین شده امکان استمرار اسکان و ارائه تسهیلات رفاهی میسر نخواهد بود.

4.    تامین لوازم شخصی از جمله تشک، پتو و... بر عهده شخص دانشجو است.