مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه، در راستای رعایت الزامات استانداردِ تخصصی(29993:ISO) ، و بهبود زیر ساخت فرآیندی تکریم ارباب رجوع ، تحت موازین"میزخدمت"بر اساس آیین نامه (1397/01/29شماره 32267 ماده(5)از مجموعه قوانین مدیریت خدمات کشوری) نسبت به شناسایی فرآیند اجرایی و استقرار میز خدمت مرکز آموزش های تخصصی مبادرت ورزیده که در این راستا ، تجهیز زیر ساختار سخت افزاری و توسعه نرم افزاری(مبتنی بر مدیریت دانش خدمت سازمان(SKMS) و هوشمند سازی فرایند ها) طبق طراحی و تهیه "وبکیوسک میزخدمت" در سه فاز عملیات بهره برداری ، تحت محورهای کاربری ذیل از مورخ 1398/05/15به شیوه عملیاتی ذیل در حال پیاده سازی میباشد، امید است نوینگرایی مذکور سرلوحه پویایی و چابک سازی در خدمات آموزشی و همچنین بهبود رضایت مراجعین و مهاجرت به هوشمند سازی فرایندها و تعاملات گردد، بدین سبب دستاورد های مورد انتظار به شرح ذیل قابل تفسیر است:
الف)- زیر سامانه های ویژه دانشپذیران دوره های آموزش تخصصی:
- ثبت نام شرکت(خویش ثبت نام) در دوره آموزشی (معرفی تحت بارکد کارت ملی دانشپذیر و ادامه تائید اطلاعات ، اخذ عکس از دانشپذیر ، پرینت رسید خدمت*، توسط ادوات و عملیات وب کیوسک)
- صدور فیش رسید خدمت، بر اساس بخشنامه مربوطه؛ حاوی مستند سازی اطلاعات خدمت ارائه شده ، و توصیه راهنمایی لازم بر گام بعدی مراجعه کننده است
- دریافت کارت هوشمند میز خدمت(جهت کاربرد در بخش های پشتیبان آموزش، و رفاهی)
- دریافت گواهی حضور شرکت دوره آموزشی
- اجرای ارزیابی کیفی(ارزیابی کیفیات آموزشی و پشتیبانی) و زیر سامانه پیشنهادات
- هدایت دانشپذیر به بخش های وظیفه مند(در راستای ادامه فرآنید آموزش) ،توسط توصیه و پیغام های سامانه
ب)- زیر سامانه های ویژه مدرسین:
- دریافت لیست حضور و غیاب
- دریافت گواهی تدریس دوره آموزشی
- ارائه گزارشات در خصوص وضعیت حق التدریس دوره های ارائه نموده
ج)- عمومی(اطلاع رسانی و آگاه سازی):
- اطلاعات تماس سازمان
- گردش کار مرکز آ.ت.
- چارت سازمانی
- تبیین وظایف بخش های وظیفه مند و زیر بخش ها مرکز آموزش های تخصصی
- ارزیابی خدمات میز خدمت