صفحه اصلی
تقدیر هیئت‌داوران دومین جشنوارة ملی امید و یاری‌گری دانشگاه صداوسیما از پوریا کرمانی‌نژاد
  • 12447 بازدید

به نقل از خبرگزاری‌های تسنیم، جمهوری اسلامی و ایرنا، پوریا کرمانی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات گرایش سیستم‌های چندرسانه‌ای، در دومین جشنوارة ملی «امید و یاری‌گری» در بخش انیمیشن شایستة تقدیر شناخته شد. مراسم اختتامیة جشنواره با حضور اساتید و علاقه‌مندان، به اهتمام دانشگاه صداوسیما و برای دومین سال متوالی در راستای بزرگداشت جهادگران سلامت برگزار شد.

نخستین دوره از این جشنواره با موضوع شکست کرونا با حضور دانشجویان هنرمند در مقاطع کاردانی و کارشناسی برگزار شد. در دورة دوم، جشنواره میزبان دانشجویان سراسر کشور در تمامی رشته‌ها و مقاطع مختلف با موضوعات شکست کرونا و تجلیل از جهادگران و مدافعان سلامت، با هدف روایت جهادها و فداکاری‌های کادر درمان بود. این جشنواره در هفت بخش و در قالب‌های انیمیشن، موشن‌گرافیک، پوستر، تصویرسازی، فیلم، مستند و نمایش رادیویی میزبان تولیدات دانشجویان هنرمند سراسر کشور بود.

علیرضا پورشکوری، حسن زریابی و امید خوش‌نظر، هیئت‌داوران بخش انیمیشن جشنواره، انیمیشن «در خانه بمانیم»، ساختة پوریا کرمانی‌نژاد را شایستة تقدیر دانستند. این انیمیشن 100ثانیه‌ای، در سبک استاپ‌موشن خمیری ساخته شده است و تاکنون در جشنواره‌های دیگری، ازجمله دومین جشنوارة ملی هنرهای دیجیتال در سال 1399، نیز صاحب عنوان شده است. 


 


 

افزودن نظرات