صفحه اصلی
سرپرست جدید پژوهشکده فضای مجازی معرفی شد
  • 13939 بازدید

جلسه تکریم و معارفه سرپرست جدید پژوهشکده فضای مجازی با حضور دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛ شنبه 25 تیر 1401 برگزار شد.

​​​​​​​

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سعداله نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های دکتر طالب پور در مدت سرپرستی پژوهشکده فضای مجازی اظهار داشت: از زحمات و فعالیت‌های ارزنده جناب آقای دکتر طالب‌پور تقدیر و تشکر می‌نمایم. امیدوارم ایشان در ظلّ توجهات خداوند سبحان در استمرار فعالیت‌های علمی و اجرایی در دانشگاه موفق و مؤید باشند.

رئیس دانشگاه با معرفی دکتر احمد محمودی ازناوه به عنوان سرپرست جدید پژوهشکده فضای مجازی گفت: انتظار می‌رود با تلاش مستمر و مشارکت فعال سایر همکاران، همه ظرفیت‌ها و امکانات علمی آن پژوهشکده را در جهت پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش آن مجموعه به کار گیرید و با برنامه‌ریزی و حرکت در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه، زمینه ارتقا و اعتلای دانشگاه را فراهم سازید.

رئیس دانشگاه با آرزوی توفیق برای دکتر محمودی، بر سعی مستمر در تحقق اهداف راهبردی دانشگاه؛ هدایت فعالیت‌های پژوهشکده در جهت تحقق اهداف کمی  و کیفی کلان دانشگاه و همچنین هدایت و اجرای برنامه بهبود در پژوهشکده با هماهنگی مدیریت ارزیابی، نظارت و تضمین کیفیت دانشگاه تاکید کرد.

افزودن نظرات