صفحه اصلی
بازدید معاون فرهنگی و اجتماعی از تمرین تیم فوتسال دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • 41309 بازدید

​​​​​​​ دکتر علیرضا طالب پور؛ معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر علیرضا فارسی؛ معاون دانشجویی دانشگاه از تمرینات تیم فوتسال دانشجویان شاهد و ایثارگر که در سالن شماره یک مرکز تربیت بدنی انجام می شد، بازدید کردند.

​​​​​​​ در این بازدید دکتر طالب پور ضمن تقدیر از دانشجویانی که در کنار کسب علم و دانش به امر ورزش و مسابقات قهرمانی هم می‌­پردازند، اظهار داشتند؛ درآمیختگی ورزش و هنر تضمین کنندۀ سلامتی روح و جسم دانشجویان است و امیدوارم همه دانشجویان از این امکان به اندازه کافی بهره ببرند. دکتر طالب‌پور ضمن تشکر از دکتر فارسی به دلیل حمایت بی شائبه از امر ورزش و دانشجویان علاقمند به این حوزه، افزودند که ورزش و تربیت بدنی در پُر کردن اوقات فراغت دانشجویان امری ضروری است. ایشان ابراز امیدواری کردند که با توجه به علاقمندی دانشجویان بتوان اینگونه فعالیتهای ورزشی و قهرمانی را در دانشگاه گسترش داد. 

در ادامه این دیدار،  آقای دکتر فارسی معاون دانشجویی دانشگاه نیز تصریح کردند که هدف معاونت دانشجویی حمایت از ورزش و افزایش انگیزه و ترغیب دانشجویان به امر ورزش است زیرا  باور داریم که با  فرهنگ سازی و هزینه کردن در امور ورزش، هزینه های درمانی افراد کاهش و سلامت جامعه تضمین می­گردد. لازم به ذکر است در این دیدار  دکتر فارسی معاون دانشجویی دانشگاه نیز در تمرین تیم فوتسال دانشجویان شاهد و ایثارگر شرکت کردند.

.

در این دیدار اکبرملکیان مسئول کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج، سید محمدرضا موسوی؛ مسئول فنی وبرنامه ریزی کانون، داود لکی؛ مسئول تیم های ورزشی کانون، عادل نجفی؛ مسئول تیم های برادران و مهیار طالاری مسئول تیم فوتسال دانشجویان شاهد وایثارگر نیز حضور داشتند.

     لازم به ذکر است تیم فوتسال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید بهشتی در تاریخ 29 مردادماه به محل مسابقات المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاههای کشور که به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان انجام می­‌شود، عازم خواهند شد.

​​​​​​​

افزودن نظرات