صفحه اصلی
موفقیت دانشجویان دانشگاه در مسابقات قرآنی کشور
  • 21388 بازدید

سه تن از دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتي موفق به  كسب رتبه در سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان كشور شدند.

محمدحسين بهزادفر نفر اول رشته حفظ كل قرآن كريم، محمدمحسن جعفرزاده نفر سوم رشته حفظ ١٠ جز قرآن كريم و الهام بني حسن نفر دوم در رشته صحيفيه سجاديه در سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان كشور را کسب نمودند.

 

سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان كشور از دي ماه سال ١٣٩٨ كليد خورد و در مرحله دانشگاهي در دو بخش معارفي (كتبي) و آوايي برگزار گرديد و آثار تعداد ٢٣ نفر دانشجويان شركت كننده در بخش غير كتبي به صورت فايل روي CD به دبيرخانه جشنواره دانشگاه صنعتي اصفهان ارسال شد.تعداد ده نفر از دانشجويان نيز در بخش هنري(عكاسي و پوستر)، پژوهشي(مقاله) و ادبي(شعر و داستان) شركت و آثار در خردادماه به دبيرخانه ارسال شد. آزمون بخش معارفي و كتبي به صورت هماهنگ و كشوري برگزار گرديد. راه يافتگان هر رشته دركل كشور ٢٢ نفر بود.

دربخش آوايي و كتبي تعداد ٦ نفر از  دانشجويان شركت كننده دانشگاه شهيد بهشتي به مرحله كشوري راه پيدا نمودند. آزمون كتبي و آوايي شامل حفظ كل، حفظ ٢٠ جز، حفظ ١٠جز، حفظ ٥ جز، قرائت ترتيل و تحقيق به صورت همزمان و مجازي از ١٩ تا ٢٥ آبان به ميزباني دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار گرديد.

در نهايت تعداد سه نفر از دانشجويان عزيز دانشگاه شهيد بهشتي موفق به  كسب رتبه شده و به مرحله ملي راه پيدا كردند. مرحله ملي متعاقباً و از طريق وزارت علوم، تحقيقات و فناوري برگزار خواهد شد.