صفحه اصلی
طرح توسعه اشتغال پذیری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی (توانش) برگزار می شود
  • 2068 بازدید

طرح توانش دانشگاه شهید بهشتی در راستای ایفای نقش و مسئولیت اجتماعی دانشگاه و فراهم آوردن شرایط و فرصتهای یادگیری اثربخش و ارتقاء سطح دانشی، نگرشی و مهارتهای ضروری کسب و کار دانشجویان دورههای کارشناسی و همسو با آیین نامه" ارتقاء توان اشتغال پذیری دانشجویان کارشناسی پیوسته" وزارت متبوع از سوی مدیریت توسعه آموزشهای آزاد دانشگاه به عنوان مجموعهای از دروس هماهنگ و منسجم و در قالب یادگیریهای "فرا برنامه ای" تدوین و با همکاری مرکز آموزشهای تخصصی دانشگاه اجرا میگردد. این طرح توسط معاونت آموزشی و دفتر توسعه آموزش های آزاد در دانشگاه شهید بهشتی اجرا و برگزار می شود.
دانشجویان واجد شرایط و داوطلب میتوانند با مراجعه به سایت مرکز آموزشهای تخصصی دانشگاه )لینک آن متعاقباً اعالم خواهد شد( نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. شرکت در این طرح برای دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی داوطلبانه و رایگان خواهد بود. بدیهی است استفاده از خدمات جانبی و مکمل طرح و همچنین صدور تأییدیه موفقیت گذراندن دروس و صدور گواهینامه پایان دوره طرح، مستلزم پرداخت هزینههای مربوط است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های: 021-29908013. 021-29908002 تماس حاصل فرمایید، و جهت ثبت نام به سایت مرکز آموزشهای تخصصی دانشگاه شهید بهشتی، پیوند آن متعاقباً اعلام خواهد شد مراجعه نمایید. برنامه شروع کلاسها به شرح زیر است.

بروشور طرح توانش را می توانید از طریق پیوند زیر دانلود کنید.

بروشور

 

افزودن نظرات