وداع دانشگاهیان شهید بهشتی با مرحوم دکتر احمد روستا

4683 بازدید

 

پیکر استاد فقید دکتر احمد روستا، صبح روز یکشنبه 21 آذرماه، بر روی دوش دانشگاهیان داغدار شهید بهشتی از مقابل دانشکده مدیریت و حسابداری در میان حزن و اندوه همکاران و شاگردان ایشان تشییع شد و در خانه ابدی آرام گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم تشيیع و وداع با پیکر شادروان دکتر روستا با حضور خانواده این استاد دانشمند، برخی از اعضای هیات‌رئیسه دانشگاه، مدیران و مسئولان، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد.

دکتر حجت رسولی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط‌عمومی و دکتر دری، رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری در مراسم بدرقه، تشییع و وداع با دکتر روستا، سخنرانی کردند و ضمن عرض تسلیت به ویژگی‌های علمی و اخلاقی این استاد فقید اشاره کردند.

شادروان دکتر احمدروستا در هفدهم فروردین ماه ۱۳۲۷ در شهر یزد به‌دنیا آمد. تحصیلات دکتری خود را در دانشگاه برادفورد انگلستان در سال ۱۹۷۹ میلادی در رشته مدیریت به پایان رساند و در همان سال عازم وطن شد. او با بیش از ۳۵ سال سابقه تدریس، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت، بازاریابی، صادرات و مدیریت استراتژیک به عنوان یکی از برترین استادان بازاریابی کشور شناخته می‌شود.

از سوابق علمی او می‌توان به عضویت هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی، عضو هیات علمی مدرسه عالی بازرگانی و عضو مدعو دانشگاه‌های مختلف کشور از جمله صنعتی‌شریف، علامه طبابائی، دانشگاه تهران، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه امیرکبیر اشاره کرد.  او عضو انجمن علوم مدیریت ایران نیز بود.

کتاب‌های مدیریت بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، رفتار مصرف کننده، با بزرگان بازاریابی، فروش در دوران بحران، کسب و کار سبز و  از رویا تا واقعیت از جمله تالیف‌های او است.

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: