صفحه اصلی
بازدید سفیر کشور مجارستان از دانشگاه شهید بهشتی
  • 42358 بازدید

زولتان وارگا هاسونیچ، سفیر کشور مجارستان و ژولیت گیومبولای، وابسته اقتصادی و بازرگانی این کشور، چهارشنبه 25 اسفند 1400 با حضور در دانشگاه شهید بهشتی با دکترنصیری رئیس دانشگاه دیدار نمودند.

در این دیدار در خصوص همکاری‌های علمی بین دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه‌های کشور مجارستان بحث و تبادل نظر شد. در پایان این بخش از دیدار، از سوی ر ئیس دانشگاه هدایایی به مهمانان اهدا شد. سفیر کشور مجارستان نیز کتابی را از سوی فرهنگستان علوم مجارستان به دکتر اصنافی اهدا نمود.

سفیر مجارستان و هیات همراه سپس با حضور در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با رئیس و برخی از اعضای هیأت علمی این دانشکده دیدار کردند. در این جلسه دکتر شهیدی، استاد گروه روانشناسی گزارشی از فعالیتهای دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ارائه کرد.  سپس دکتر مظاهری رئیس دانشکده، ضمن خیر مقدم درباره چگونگی تعامل و ارتباطات علمی با دانشگاه‌های کشور مجارستان سخن گفت. دکتر پور اعتماد، استاد گروه روانشناسی نیز در خصوص همکاری‌های علمی در حوزه علوم شناختی مباحثی را مطرح کرد. دکتر ابوالقاسمی مدیر گروه علوم تربیتی در خصوص فعالیت در عرصه آموزش به خصوص آموزش الکترونیکی مواردی را مطرح نمود. دکتر اصنافی نیز در خصوص اهمیت کتابخانه ها و نیز امکان همکاری با دانشگاه‌های مجارستان در حوزه کتابداری مطالبی را مطرح کرد.

زولتان وارگا هاسونیچ، سفیر کشور مجارستان در خصوص شیوههای همکاری‌های علمی با دانشگاه‌های این کشور به ویژه در حوزه‌های فعالیت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی تاکید کرد. این دیدار با اهدای هدایایی از سوی رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی به مهمانان به پایان رسید.

افزودن نظرات