صفحه اصلی
حکم انتصاب سرپرست مرکز آموزش های مجازی دانشگاه اهداء شد
  • 26905 بازدید

طی جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه، حکم انتصاب دکتر مقصود عباسپور به عنوان سرپرست مرکز آموزش های مجازی دانشگاه به ایشان اهداء شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه که یکشنبه 30 مرداد 1401 در حوزه ریاست برگزار شد، دکتر سعدالله نصیری قیداری، رئیس دانشگاه با قدردانی از تلاش‌های رئیس سابق مرکز آموزش‌های مجازی اظهار داشت: ضمن تبریک به آقای دکتر ناظمی برای نیل به درجه بازنشستگی، از اقدام‌ها و تلاش‌های ارزندة ایشان در مدت تصدی سمت ریاست مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه تشکر و تقدیر می نمایم. امیدوارم ایشان در ظل توجهات خداوند سبحان موفق و مؤید باشند.

رئیس دانشگاه با معرفی دکتر مقصود عباسپور، دانشیار دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه بیان داشت: امیدوارم آقای دکتر عباسپور با همراهی و هماهنگی با همکاران در مسیر پیشبرد اهداف دانشگاه موفق و موید باشند.

دکتر نصیری، بر اجرای دقیق ماموریت‌های مرکز آموزش های مجازی از جمله برنامه‌ریزی در جهت گسترش و توسعه دوره‌های آموزش مجازی دانشگاه با همکاری دانشکده ها؛ رصد فناوری‌های نوین و دستاوردهای فناوری و یافته‌های پژوهشی در حوزه آموزش و آموزش مجازی و برنامه‌ریزی برای استفاده از آن‌ها؛ برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت محتوای الکترونیکی تولید شده؛ انجام هماهنگی‌های لازم با افراد و شرکت ها برای انجام خدمات مربوط به مرکز آموزش مجازی و نظارت بر پیشرفت کار آنان؛ ارائه طرح‌های نوین به منظور راه‌اندازی آموزش‌های ترکیبی دوره‌های روزانه و شبانه موجود در دانشگاه و برنامه‌ریزی برای ایجاد دوره‌های کوتاه مدت آموزش مجازی تاکید کرد.

افزودن نظرات