صفحه اصلی
سرپرست جدید پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور منصوب شد
  • 33618 بازدید

جلسه انتصاب سرپرست جدید پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور با حضور دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه و حجت الاسلام و المسلمین رجالی، مسئول نهاد  نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه؛ چهار‌شنبه 23 شهریور 1401 در حوزه ریاست برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  دکتر نصیری، رئیس دانشگاه؛ در این جلسه با قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های رئیس پردیس عباسپور اظهار داشت: از اقدام‌ها و تلاش‌های ارزنده دکتر برزوئی در مدت تصدی سمت سرپرست پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم ایشان در ظلّ توجهات خداوند سبحان در استمرار فعالیت‌های علمی در دانشگاه موفق و مؤید باشند. توفیق روز‌افزون ایشان را از درگاه ایزد منّان مسئلت می‌نمایم.

 

رئیس دانشگاه در ادامه با معرفی دکتر مجید زندی، دانشیار دانشکد مهندسی مکانیک و انرژی به عنوان سرپرست جدید پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور بیان داشت: برای آقای دکتر زندی آرزوی توفیق دارم؛ امیدوارم ایشان با تلاش مستمر در چارچوب سیاست ها و برنامه های دانشگاه کوشا باشند و با هماهنگی سایر همکاران و با استمرار برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همه ظرفیت‌ها و امکانات علمی موجود را به منظور پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور به‌کار گیرند و با حرکت در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه، زمینه ارتقا و اعتلای دانشگاه را فراهم سازند.

رئیس دانشگاه، بر تلاش برای ارتقای کمی و کیفی پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور به مجموعه‌ای فنی در تراز پردیس‌های فنی دانشگاه‌های برتر کشور با همکاری واحدهای آموزشی و پژوهشی مستقر در آن پردیس و ارائۀ برنامه جامع و همه‌جانبه برای پویا ساختن آن مجموعه؛ فراهم‌ساختن زمینه‌های ایجاد شعبه‌ای از پارک علم و فناوری در آن پردیس با همکاری واحدهای آموزشی و پژوهشی مستقر در آن مجموعه با هماهنگی با پارک علم و فناوری دانشگاه؛ و همچنین توسعه فعالیت‌های مرکز آموزش‌های تخصصی تاکید کرد.

دکتر نصیری، با اشاره به سیاست‌های کلان و بلند مدت دانشگاه برای ارتقا جایگاه پردیس فنی و مهندسی عباسور، خواستار برنامه‌ریزی برای معرفی مدیران واحدهای آموزشی، پژوهشی، اداری، فرهنگی و دانشجویی برای تصدی مسئولیت‌های پردیس (با هماهنگی معاونان مرتبط دانشگاه) به رئیس دانشگاه؛ همکاری و هماهنگی با معاونان محترم دانشگاه در کلیۀ حوزه‌های مرتبط؛ تلاش برای فعال‌سازی ارتباطات علمی و اجرایی پردیس با سازمان‌ها و مؤسسات صنعتی و برنامه‌ریزی برای مشارکت واحدهای پردیس در پروژه‌های صنعتی و طرح‌های برون دانشگاهی؛ تلاش برای تأمین منابع به منظور انجام پروژه‌های عمرانی؛ مدیریت پیاده‌سازی برنامه‌های بهبود عملکرد در واحدهای پردیس و همچنین طراحی، تدوین و اجرای برنامه‌های پنجساله پردیس تحت برنامه کلان پنجساله دانشگاه شد.

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  
افزودن نظرات