صفحه اصلی
مجوز تمدید «مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی» اعطا شد
  • 35581 بازدید

دکتر شاه‌پسند معاون آموزش و پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در راس هیأتی با حضور در دانشگاه شهیدبهشتی با دکتر نصیری، رئیس دانشگاه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این جلسه دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه، بر اهمیت مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی دانشجویان دانشگاه تاکید کرد و افزود: دانشجویی که از دانشگاه فارغ التحصیل می‌شود اگر در کنار علم بتواند به مهارت و دانش فنی رشته خود مجهز شود، برای اشتغال و ورود به بازار کار مشکلی نخواهد داشت.

دکتر نصیری بر تشکیل کمیته مشترک بین دانشگاه شهید بهشتی و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تاکید کرد و خاطرنشان شد: سازمان فنی و حرفه‌ای دارای سابقه درخشانی است و همکاری دانشگاه‌ها با این سازمان برای آینده شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان می‌تواند اثرات خیر فراوانی به همراه داشته باشد.

دکتر شاه‌پسند، معاون آموزش و پژوهش سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، در سخنانی انواع مهارت‌آموزی و طرح‌های حوزه مهارت‌آموزی در  سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را معرفی کرد.

ایشان رسالت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را ایجاد تعادل میان سطح مهارتی فارغ‌التحصیلان دانشگاه و نیاز بازار کار عنوان کرد وافزود: سازمان فنی و حرفه ای کشور به دنبال ایجاد بسترهایی جهت همکاری با دانشگاه‌هاست تا مشکل اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها به حداقل ممکن برسد.

 

در ادامه جلسه، مجوز تمدید «مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی  دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی» از سمت سازمان فنی و حرفه ای کشور به دانشگاه اعطا شد. در بخش انتهایی، مدیران سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از مرکز فنی و حرفه‌ای دانشگاه بازدید کردند.

 

در این نشست دکتر رسولی مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر طالب‌پور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مهندس روانبخش مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران، دکتر نعیمی مدیر فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مدیران سازمان فنی و حرفه‌ای کشور حضور داشتند.

 

افزودن نظرات