صفحه اصلی
نشست مشترك معاونین سازمان آتش نشاني تهران و رؤسای دانشکده های دانشگاه شهید بهشتي
  • 4577 بازدید

به منظور عملیاتی نمودن مفاد تفاهم نامه سازمان آتش نشانی و دانشگاه شهید بهشتی و مشخص نمودن زمینه ها و راهکارهای اجرایی نشست مشتركی در تاریخ 13 شهریور 1401 در سالن جلسات دانشكده علوم ورزشي و تندرستي با حضور رؤسا و نمایندگان چهار دانشكده دانشگاه و معاونین و نمایندگان سازمان آتش نشاني برگزار شد.

در ابتداي نشست آقاي دكتر احمدي زاد، رئیس دانشكده علوم ورزشي و تندرستي، ضمن خوشامدگويي به حاضرین، گزارشي در رابطه با سوابق تفاهم نامه و همچنین ضروریات پیشبرد برنامه ها ارائه دادند و سپس، توانمندي ها و زمینه هاي همكاري هاي دانشكده علوم ورزشی براي بهبود عملكرد سازمان را تشریح نمودند. در ادامه رئیس دانشكده روانشناسي و علوم تربیتي (آقاي دكتر مظاهري)، و نمایندگان دانشكده عمران، آب و محیط زیست (آقاي دكتر صافي)؛ و دانشكده معماري و شهرسازي (آقاي دكتر علاقمند)، نیز هر یك به نوبه خود با توجه به موضوعات تفاهم نامه، گزارش هایی درباره توانمندي ها و زمینه هاي همكاري دانشكده ها با سازمان آتش نشاني ارائه نمودند.

سپس آقاي دكتر رحمت اله زاده (رئیس دانشکده جامع آتش نشانی) و معاونین مالي، طرح و برنامه، فني و توسعه، فرهنگي-اجتماعي، آموزش و تربیت نیروي انساني، عملیات و پیشگیري از حریق سازمان، هریك به تشریح نیازهای معاونت مربوطه و زمینه هاي همكاري خود با دانشگاه شهید بهشتي نكات و پیشنهاداتي را مطرح ساختند.

در پايان نشست ضمن بررسی و جمع بندی زمینه های همکاری، مقرر گردید کارگروهی متشکل از معاونین پژوهشی دانشکده ها و معاونین سازمان آتش نشانی به منظور احصاء نیازهای علمی سازمان و همچنین اجرایی نمودن زمینه های همکاری تشکیل گردد

افزودن نظرات