صفحه اصلی
افتتاح دبیرخانه جنگاهای هیرکانی
  • 5214 بازدید

دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه، روز یکشنبه 23 مرداد با حضور در پردیس زیراب دانشگاه پروژه دبیرخانه جنگل‌های هیرکانی و مجموعه اقامتگاه‌های هیرکانی را افتتاح کرد.

دکتر نصیری و هیأت همرا ابتدا در جلسه ای مشترک با مسئولان پردیس زیراب به بحث و تبادل نظر پرداخت. رئیس دانشگاه سپس در جلسه هم‌اندیشی با کارکنان پردیس زیراب حضور یافت و  با ایشان دیدار و گفتگو کرد. وی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های موجود، هدف ما تبدیل پردیس زیراب به پردیس بین‌المللی دانشگاه با حضور 2000 دانشجوی خارجی است.

دکتر نصیری در بخش دیگری از بازدید خود از پردیس زیراب، پروژه دبیرخانه جنگل‌های هیرکانی و مجموعه اقامتگاه های هیرکانی را با حضور مسئولان و شورای منطقه افتتاح کرد.

سپس رئیس دانشگاه در ادامه، از پارک علم و فناوری شعبه زیراب دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان مسقر در آن و همچنین مجموعه ورزشی پردیس زیراب شامل باشگاه بدنسازی و زمین چمن مصنوعی بازدید کرد. 

 

دکتر رسولی، مشاور رئیس و مدیرحوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر مستکین، مدیر گروه فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو-ایران و مهندس بیات، مدیر طرح های عمرانی در این سفر یک روزه رئیس دانشگاه را همراهی می‌کردند.

افزودن نظرات