مركز آموزش‌هاي تخصصي چهار گواهینامه استاندارد بين‌المللي (ISO) اخذ کرد

5882 بازدید

مركز آموزش‌هاي تخصصي دانشگاه شهید بهشتی، چهار گواهینامه استاندارد بين‌المللي (ISO) اخذ کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مركز آموزش‌هاي تخصصي موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد بين‌المللي (ISO) در محور مديريت يكپارچه کیفی يكپارچه (IMS) و استاندارد تخصصي آموزش شد.

گواهینامه‌های (IMS:ISO9001-45001-14001) و استاندارد تخصصي آموزش (ISO29993) در راستای هدف‌گذاري در توسعه روزافزون و گرایش رو به رشد سازمانيِ مركز آموزش‌هاي تخصصي و ‌ برنامه‌ريزي راهبردي و اجراي اقدامات فرایندی بهبود مستمر، منطبق بر الزامات استاندارد اخذ شده است.

مرکز آموزش‌های تخصص با رعايت الزامات و رهیافت‌های كيفي مورد توصیه استاندارد جهاني ISO و با ممیزی پايش‌هاي انجام پذیرفته توسط سازمان گواهی دهنده (BQC) و احراز شرایط، موفق به دريافت چهار فقره گواهينامه مذکور، تحت اعتبار دهنده (ESYD) مستقر در اتحادیه اروپا نائل گردید.

استاندارد تخصصي مديريتِ آموزش‌هاي حرفه اي(ISO29993) یک استاندارد بین‌المللی خدمات یادگیری است كه با تمرکز بر نیازهای آموزش گیرندگان و ذینفعان آموزش، طی ارزیابی ریسک و ریشهیابی عدم انطباق‌ها، زمینه ارائه خدمات آموزش اثربخش را فراهم می‌کند. این استاندارد محدودیتی در نوع ارائه آموزش ندارد و آموزش‌های کلاسیک حضوری و آموزش الکترونیکی و یا آموزش های ترکیبی و یا کارآموزی شغلي  OJT را هدایت کیفی می‌نماید.

شايان ذكر است، مركز آموزش‌هاي تخصصي دانشگاه شهید بهشتی از سال 1392 تحت فرايند سيستماتيك (IMS) حائز 4 حوزه استاندارد: (ISO9001-29990-14001-OHSAS18001) شده و طبق ممیزی‌های سالانه و گواهینامههای دریافتی تاکنون، موفق به بهبود مستمر و کیفیت خدمات آموزشی شده است.

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: