نخستین جلسه مشترک هیات امناء و مجمع عمومی عادی بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی

نخستین جلسه مشترک هیات امناء و مجمع عمومی عادی بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، روز یکشنبه 10 اسفندماه  1399 برگزار شد.
6544 بازدید

 

نخستین جلسه مشترک هیات امناء و مجمع عمومی عادی بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، روز یکشنبه 10 اسفندماه  1399 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه دکترحسین عسکریان، مشاور وزیر و دبیرستاد خیرین وزارت عتف؛ اعضای هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از خیرین حضور داشتند. دکتر نصیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛ ضمن خیرمقدم، اعیاد ماه رجب را تبریک گفت. وی با اشاره به جایگاه و علم و دانشگاه اظهار داشت: این نشست با هدف انتخاب اعضای هیات‌رئیسه مجمع عمومی عادی بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی  برگزار می‌شود و اعتقاد دارم با نیت خِیر خیرین بزرگوار، قدم مهمی را برای اعتلای دانشگاه شهیدبهشتی برخواهیم داشت. امیدوارم برکت این نشست و این بنیاد در آموزش عالی کشور جاری و ساری باشد.

دکترحسین عسکریان، مشاور وزیر و دبیرستاد خیرین وزارت عتف؛ در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه شهید بهشتی دانشگاهی خوشنام و با سابقه در حوزه علم و دانش است. در این دانشگاه پیش از این فعالیت‌های پراکنده‌ای در حوزه برخورداری از ظرفیت خیرین صورت گرفته است اما با تشکیل بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه پس از این شاهد فعالیت های نظام‌مند و برنامه‌ریزی شده خواهیم بود.

در ادامه جلسه، اعضای هیأت رئیسه مجمع عمومی عادی مرکب از رئیس، نایب رئیس، منشی و ناظرین و بازرسان انتخاب شدند. سپس اعضا در مورد اصول حاکم بر خط مشی بنیاد و برنامه های کلان و فعالیت های بنیاد در حوزه های عمرانی، فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و فناوری، کارآفرینی و نوآوری نظرات خود را به اشتراک گذاشتند.

در بخش دستور جلسه هیأت امناء بنیاد، نایب رئیس و منشی هیات امنا برای مدت 4 سال و اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره بنیاد به مدت 2 سال انتخاب شدند.

​​​​​​​

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: