صفحه اصلی
قابل توجه پذیرفته‌شدگان اولیه بدون آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1401-1400
  • 26533 بازدید

دانشگاه شهيد بهشتي به استناد آیین‌نامه‌ "پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی‌ارشد" مصوب 98/10/01 وزارت علوم، تحقيقات و فناوری و دستورالعمل اجرایی مصوب شورای استعدادهای درخشان دانشگاه ، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اقدام به پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد نموده است.

 

 کلیه پذیرفته‌شدگان اولیه که اسامی آنها در تاریخ 1399/12/25 اعلام شده است، باید جهت آگاهی از ادامه مراحل تکمیل فرم‌ها و ارائه مدارک لازم، اطلاعیه‌های بعدی اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان را فقط از طریق وب‌سایت این اداره پیگیری نمایند (دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع‌رسانی از طرق دیگر ندارد).

 

پذیرفته‌شدگان اولیه (اصلی/ذخیره‌) در صورت درخواست انصراف از فرآیند پذیرش بدون آزمون در این دانشگاه، لازم است با مراجعه به سامانه گلستان دانشگاه شهید بهشتی، پس از ورود شناسه کاربری و رمز عبوری که در زمان ثبت‌نام دریافت کرده‌اند، انصراف از فرآیند پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد را حداکثر تا تاریخ 1400/2/20 اعلام نمایند. توجه فرمایید در صورت انصراف، امکان بازگشت به وضعیت قبلی (پذیرفته شده اولیه) وجود نخواهد داشت.

 

مسیر ثبت انصراف در سامانه گلستان:

منوی ثبت‌نام ----- ثبت‌نام ----- درخواست انصراف از پذیرش بدون آزمون(پردازش 26680)

افزودن نظرات