Faculty Profile

جلیل فتح آبادی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/07/06

جلیل فتح آبادی

علوم تربیتی و روان‌شناسی / روان‌شناسی

Theses Faculty

رساله های دکتری

  1. ساخت و مطالعه اثربخشی بسته مداخله هیجان محور یکپارچه بر کاهش مشکلات هیجانی و رفتاری کودکان دارای مشکلات یادگیری
    فاطمه مظاهری تهرانی 1402
  2. مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی با جریان مستقیم (tDCS) و تحریک الکتریکی با جریان نویز تصادفی (tRNS) بر حافظه کاری و کنترل مهاری در نوجوانان دارای اختلال نقص توجه-بیش فعالی
    مسلم کرد 1402
  3. ساخت برنامه جامع طراحی انگیزشی و تاثیر آن بر رفتارهای تسهیل-گر/بازدارنده سبک زندگی تحصیلی: آزمون تجربی مدل ARCS
    فاطمه رشیدی پور 1400
  4. تهیه بسته آموزش سبک تدریس مثبت نگر و تاثیرات آن بر حمایت آموزشی ،حمایت هیجانی و سازمان کلاس و شکوفایی معلمین
    محمدحسین شریفیان 1399
  5. مدل یابی روابط علی پیشایندها و پسایندهای نیمرخ شناختی ،انگیزشی و عاطفی دانشجویان دوره های آموزش الکترونیک و حضوری دانشگاه شهید بهشتی
    محمد شریفی 1399
  6. اولویت رفتارهای اضافه بر کمبودهای رفتاری در طرح درمان کودکان دارای اختلال طیف اتیسم (تدوین و کارآزمایی برنامه خانواده محور مدیریت رفتارهای اضافه اتیسم)
    اسماعیل شیری 1398
  7. اثر بخشی بسته های آموزشی مثبت نگر بر اساس الگوی رشید و برنامه تاب آوری پنسیلوانیا بر سلامت روان دانشجویان
    مهدی خانجانی 1393
  8. اثربخشی آموزش مراقبت معنوی به والدین بر کیفیت زندگی، ادراک درد و مولفه های سلامت روانی کودکان مبتلا به سرطان
    سمیه برجعلی لو 1393

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. ساخت بسته خودیاری برای کاهش مشکلات تحصیلی دانش آموزان دارای نشانه های وسواس
    نیکی سهراب پور 1403
  2. روابط بین خودکارآمدی اجتماعی، هدف های پیشرفت اجتماعی و بهزیستی تحصیلی: نقش تفاوت های جنسی
    مریم بختیاری 1402
  3. مفهوم پردازی رهبری مشفق در سازمان های ایرانی
    فرخ فتحی زاده ناصری 1402
  4. مفهوم پردازی معلم امن :یک مطالعه داده بنیاد
    کیانا فریدونی 1402
  5. ساخت بسته آموزش مثبت برای ارتقاء تاب آوری وبهزیستی معلمان کاربرد الگوی نقشه نگاری مداخله
    مژگان فودازی 1402
  6. آموزش خودیاری مواجهه با اضطراب به نوجوانان: تدوین برنامه کاربردی مبتنی بر فضای مجازی
    نادیا عمومی 1401
  7. رابطه سبک های یادگیری و انگیزش تحصیلی با درگیری تحصیلی دانشجویان در آموزش آنلاین دانشگاه شهید بهشتی
    کیانا نازیاب 1401
  8. نسخه ی آنلاین بسته ی مهارت های اجتماعی -هیجانی نوجوانان قوی: انطباق و بررسی روایی
    الهام فرجیان 1401
  9. سازگاری آموزشگاهی کودکان بدسرپرست و بی سرپرست(مقطع ابتدایی) یک مطالعه کیفی
    مژده طوبائی 1401
  10. مقایسه تفاوت ادراک ارزش و برانگیختگی تصاویر و موقعیت های هیجانی در نوجوانان با و بدون علائم افسردگی
    الهام سوری 1401
  11. نقش عوامل دموگرافیک(سن،جنس،سابقه ابتلا)،شناختی(کارکردهای اجرایی) و هیجانی(تنظیم هیجان) در پیش بینی تبعیت درمانی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک
    ونوشه صالحی 1400
  12. بررسی اثر استفاده از بازی های مبتنی بر سیستم واقعیت مجازی (VR) بربهبود کارکردهای اجرایی (توجه ،بازداری وحافظه کاری )دانش آموزان 12تا15 سال دارای ADHD
    سیده نرجس فاضل زاده حقیقی 1400
  13. دشواری های هیجانی و اجتماعی در نوجوانان سرآمد یک مطالعه کیفی
    حامد اسماعیل یان 1400
  14. آماده‌سازی و مطالعه اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بهبود توجه، خودتنظیمی و روابط بین‌فردی دانش‌آموزان دارای علائم اختلال نقص‌توجه/بیش‌فعالی دوره ابتدایی
    پرنیان رضائی 1400
  15. تاثیر آموزش آنلاین بر خودکارآمدی تدریس معلمان و هیجان معلمی و خود نظم دهی دانش آموزان مقطع متوسطه در دوره پاندمی کووید19
    هدی عباسی 1400
  16. تاثیر استفاده از لگوی آموزشی در تقویت مهارت حل مساله و توانایی استدلال کودکان پیش دبستانی
    فاطمه جهاندار لاشکی 1400
  17. ویژگی های روان سنجی مقیاس سلامت روان شناختی –فرم گزارش معلم- درنظام مراقبتهای اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر دوره اول متوسطه
    زینب غفاری 1399
  18. تاثیر آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری با مدرسه درکودکان دارای علائم اختلالات برونی سازی
    الهام توده خیل 1399
  19. نقش واسطه ای تاب آوری در رابطه بین کفایت اجتماعی و هیجانی و سازگاری دانشگاهی
    صدف سادات محمدی حسینی نژاد 1399
  20. تاثیر تحریک مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) قشر آهیانه ایی خلفی راست بر الگوی حرکات چشم در فرآیند خواندن دانشجویان رساخوان
    فاطمه جراحی 1399
  21. نقش میانجیگر تنظیم هیجان در رابطه اهمال کاری و بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دختر و پسر
    عطیه متوسل 1399
  22. کاوش جنبه های شناختی-اجتماعی موثر بر قلدری در فضای مجازی دانش آموزان دبیرستانی
    سبا فراهانی 1399
  23. تاثیر برنامه توانبخشی شناختی پرمیس بر درست نویسی، واج‌شناسی و خواندن در کودکان نارساخوان
    فاطمه غفوری بیداخویدی 1399
  24. مقایسه تفاوت ابعاد ادراک دیداری در دو گروه دانش آموزان مبتلا به اختلال خواندن و اختلال ریاضی
    هدی پندی 1399
  25. رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه با سازگاری با آموزشگاه: نقش میانجی سرمایه روانشناختی
    فائزه نصیریان 1399
  26. راهکار های مقابله ای، جهت گیری هدفی، و بهزیستی تحصیلی: مدل پیشایند و پسایندی سازگاری با دانشگاه
    پگاه پوراحمد 1398
  27. تاثیر بسته مهارت افزایی بر ارتقاء خودکارآمدی تدریس ، هیجانات و سواد علوم تجربی معلمین دوره ابتداییلاتین:
    محمّدمهدی کاوه سمنانی 1398
  28. مدل یابی روابط علی شیوه های والد گری، هدف گزینی اجتماعی و دشواری های بین فردی نوجوانان: آزمون تجربی نظریه پردازش شناختی اطلاعات اجتماعی
    مژده قوانلو 1398
  29. مدل یابی روابط بین حمایت اجتماعی ادراک شده، سرمایه روانشناختی و سازگاری دانشجویان دختر و پسر با دانشگاه
    نجمه توکلی 1398
  30. بررسی اثربخشی تقویت کارکردهای اجرایی بر تنظیم شناختی هیجان و درک هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص
    سالار نظرزاده گیگلو 1398
  31. مقایسه تاثیر آموزش های آواشناسی و آموزش زبان کامل بر سواد خواندن و نوشتن دانش آموزان اول ابتدایی
    امیرحسام بابائی مجرد 1397
  32. رفتار جامعه یار و تنظیم خلق (مقایسه تاثیر رفتارهای جامعه یار مربوط و نامربوط به موفقیت بر خلق
    محمد عرفان معماریان 1397
  33. نقش ابعاد شخصیتی و سبک های دلبستگی در پیش بینی رفتارهای سازگارانه کودکان مقیم در مراکز شبانه روزی بهزیستی شهر کرج
    شقایق رنجبرکهن 1397
  34. مقایسه حرکات چشم دانش آموزان با بدون نارساخوانی در تکالیف ادراک بینایی و حافظه کاری
    گلفام میرطاهری 1397
  35. بررسی نقش طرحواره های ناسازگار اولیه بر پیشگیری کیفیت زندگی و رفتارهای خود مراقبتی بیماران مبتلا به HIVنقش وابسته ایی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
    الهه آقائی 1396
  36. اثربخشی برنامه ی ارتقای خرد بر تنظیم هیجانی ، نشانه های افسردگی و تعارض رفتاری در نوجوانان پسردارای نشانه های افسردگی
    محمد کریمی پور 1396
  37. اثربخشی برنامه تاب آوری پنسیلوانیا بر استرس تحصیلی و بهزیستی ذهن دانش آموزان نابینا و کم بینا
    هادی میرزاپور 1396
  38. مقایسه تغییرات تعارضات زناشویی و رضایت جنسی در مراحل مختلف چرخه زندگی خانواده
    مرضیه جمالی 1396
  39. ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه سبک های صمیمیت و پیش بینی رضایت مندی زناشویی زنان متاهل شهر قم براساس شیوه های حل تعارض و سبک های صمیمیت
    زینب بیدارمغز 1396
  40. ارزیابی محتوای الکترونیک دروس ارشد روانشناسی تربیتی بر اساس محتوای چند رسانه ای مایر در آموزش الکترونیک
    الهه ذبیحی 1396
  41. رابطه ی عوامل خطرساز مربوط به فرد, خانواده, همسالان و مدرسه با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطه ای عوامل محافظتی مربوط به فرد , خانواده, همسالان و مدرسه
    فائزه طهرانی 1396
  42. ارزیابی های شناختی ، راهبردهای تنظیم هیجان ، و هیجانات معلمی در دانشجومعلمان و معلمان شاغل
    حمید هاشمی 1396
  43. اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر پیروی از درمان نوجوانان 13 تا 15 سال مبتلا به دیابت نوع یک
    لیلا صلح جو 1395
  44. مقایسه ی یادگیری صریح و ضمنی واژگان زبان انگلیسی در دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی و رشته های دیگر دارای سبک های یادگیری تکانشی- تاملی
    پروانه شکری 1395
  45. پیش بینی سازگاری نوجوانان بیش فعال و عادی بر اساس پذیرش توسط همسالان و انگیزش تحصیلی
    یاسمن رضائی نیارکی 1394
  46. رابطه سبک زندگی و سبک تفکر با میزان و نوع استفاده از اینترنت در دانشجویان نخبه و غیر نخبه
    مسلم هادلی 1394
  47. مقایسه رابطه سبک های دلبستگی ، اختلالات روانی و قلدری سنتی و مجازی دردانش آموزان دختر نوجوان
    ناهید عبدالهی 1394
  48. سبک های فرزند پروری ادراک شده ،مشکلات رفتاری و عملکردتحصیلی دانش آموزان قلدر و قربانی
    سارا احمدی 1393
  49. درک کودکان دوره ابتدایی از مفاهیم دینی و بررسی تحول آن در پایه های مختلف
    فاطمه جعفرپور 1393
  50. بسته آموزش پیشگیری از کودک آزاری جنسی و آزمون اثر بخشی آن
    مریم برازش 1393
  51. پیش بینی کننده های فردی، خانوادگی و آموزشگاهی سازگاری با مدرسه
    محبوبه فرشاد 1393
  52. مدل یابی علل و پیامدهای نقصان انگیزش در یادگیری زبان دوم در دانشجویان
    فرزانه فرخی 1392
  53. اثر بخشی آموزش خود نظارتی توجه بر افزایش توانایی های خواندن در دانش آموزان پسر پایه دوم و سوم ابتدایی با مشکلات خواندن
    زهرا راضی اردغان 1392
  54. سنجش و اندازه گیری،ارزیابی آموزشی،روانشناسی یادگیری و تفکر،متدولوژی
    سامان کمری سنقرآبادی 1392
  55. تهیه ی بسته ی آموزش تفکر نقادانه و تاثیر آن بر دانش آموزان در دروس ریاضی و علوم:بر اساس مطالعه ی تیمز
    محمد شریفی 1392
  56. فرا تحلیلی پژوهشی انجام شده در زمینه ی اثر بخشی آموزش راهبردهای فراشناختی یادگیری بر پیشرفت تحصیلی
    جواد کریمی عموقین 1391
  57. آزمون الگوی معادلات ساختاری برای تبیین کیفیت زندگی تحصیلی دانش آموزان بر اساس بهزیستی ذهنی و جهت گیری هدف آنان و والدینشان
    سمانه حسینی 1391
  58. همبسته های فردی و دانشگاهی اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان عادی و دارای تاخیر سنوات
    لیلا اوسطی 1391
  59. بررسی رابطه پایداری و ناپایداری عزت نفس،اضطراب امتحان،ترس از ارزیابی منفی و مسئولیت پذیری با خود ناتوان سازی در نوجوانان دانش آموز
    اسمعیل آزادی 1390
  60. خود کار آمد پنداری و راهبرد های مقابله ای به عنوان میانجیگرهای ارتباط کمالگرایی و اضطراب امتحان
    آسیه اردانی 1390
  61. اثر بخشی آموزش مهارت های اجتماعی به دو گروه کودکان و کودکان و مادرانشان در کاهش احساس تنهایی و افزایش پذیرش همسالان
    مریم علی چشمه علائی 1390
  62. مدلی برای تبیین گرایش به دموکراسی بر اساس سنخ های ارزشی و نگرش به جهانی شدن
    محمود لامعی رامندی 1390
  63. نقش میانجی خود کار آمدی و اضطراب در رابطه کمال گرایی با اهمال کاری حین تهیه پایان نامه
    محسن شیخی 1390
  64. ارتباط بین صفات شخصیتی و انگیزش تحصیلی با موفقیت تحصیلی
    سیده مرضیه عاشورپور 1390
  65. رابطه ابعاد کمال گرایی، راهبردهای یادگیری فرا انگیزشی تحصیلی در دانش آموزان دختر سرآمد و عادی دوره دبیرستان
    صبا جلوه 1390
  66. نقش میانجی ابعاد کمال گرایی در رابطه ی ابعاد فرزند پروری و اهمال کاری تحصیلی
    حسین اساسی 1390
  67. رابطه جهت گیری هدفی و خود کارآمدی با اضطراب ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه
    زهره نوری 1389
  68. رابطه رویکرد مطالعه با پیشرفت تحصیلی و برداشت دانشجویان از مفهوم یادگیری
    مهناز اکبری 1389