صفحه اصلی
جلسه گفت‌و‌گو اعضای هیأت رئیسه دانشگاه با دانشجویان ساکن خوابگاه دختران
  • 48275 بازدید

اعضای هیات رئیسه دانشگاه شهید بهشتی در نشست های با حضور در خوابگاه دختران با جمعی از دانشجویان گفت و گو و تبادل نظر کردند.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر نصیری، رئیس دانشگاه و هیأت همراه، عصر روز یکشنبه 17 مهر 1401 درخوابگاه کوی پسران حاضر شدند و در نمازخانه این خوابگاه با جمعی از دانشجویان دختر ساکن درخوابگاه دیدار نمودند.

​​​​​​​​​​​​​​ در این جلسه که از ساعت 18 عصر آغاز و تا ساعت 23 شب به طول انجامید، دکتر نصیری، رئیس دانشگاه؛ حجت الاسلام و المسلمین رجالی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و برخی از اعضای هیأت رئیسه و مدیران دانشگاه با حضور در نمازخانه خوابگاه دختران با بیش از 150 نفر از دانشجویان دختر ساکن در خوابگاه‌های دانشگاه دیدار و گفت و گو نمودند.

در ابتدای این نشست، رئیس دانشگاه با دعوت دانشجویان به گفت‌و‌گو، تعامل و همفکری را عامل برون رفت از بحران و رفع چالش‌ها و مشکلات دانست. ایشان در بخشی از سخنان خود بر پیگیری برای تشکیل شورای صنفی دانشجویی تاکید کرد و افزود: در دو نوبت انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد دانشجویان، این انتخابات از نظر قانونی ملغی شد.

در بخش دوم این نشست دانشجویان مسائل و مشکلات خود را با اعضای هیأت رئیسه مطرح کردند؛ مسائل مربوط به خوابگاه، تغذیه و امکانات رفاهی و مشکلات حوزه آموزش از جمله مهم‌ترین محورهای مورد بحث دانشجویان بود.

در ادامه دکتر نصیری و اعضای هیات رئیسه پاسخگوی سوالات مطرح شده بودند و راه‌حل‌های موجود برای رفع چالش‌ها در حوزه های دانشجویی و فرهنگی و رفاهی را با دانشجویان به اشتراک گذاشتند.

دکتر طالب پور، معاون فرهنگی و اجتماعی؛ دکتر فارسی، معاون دانشجویی و جمعی از مدیران معاونت‌های مذکور در این نشست حضور داشتند.

افزودن نظرات