صفحه اصلی
برنامه وبینارهای آموزشی «طرح ملی مربیگری یادگیری الکترونیکی» در اسفند ماه 1399
  • 2122 بازدید

 

توانمندسازی معلمان، مدیران و کادر آموزشی مدارس همواره از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی بوده است که اکنون با شیوع گسترده بیماری کرونا و لزوم تغییر در روش‌های سنتی آموزش، پرداختن به آن بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد. در همین راستا، آزمایشگاه «فناوری‌های پیشرفته یادگیری» دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی، با همکاری اساتید، دانش‌آموختگان و دانشجویان علوم تربیتی، «طرح ملی مربیگری یادگیری الکترونیکی» را از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه 1399، آغاز نموده ‌است.

طرح ملی «مربیگری یادگیری الکترونیکی» تاکنون بیش از 170 رویداد آموزشی همزمان برگزار کرده که بیش از 50000 نفر در آن حضور داشته‌اند و بنا به ارزیابی‌های به عمل آمده کیفیت رویدادهای برگزار شده، «بسیار خوب» گزارش شده است.

شایان توجه است که، تا پایان اسفند ماه 1399 تمامی خدمات طرح ملی «مربیگری یادگیری الکترونیکی»، به‌صورت رایگان، در اختیار معلمان و مدیران گرامی قرار می‌گیرد و تمامی اقشار فعالِ حوزه تعلیم و تربیت و علاقه‌مندان در سطوح مختلف، می‌توانند از این خدمات، بهره‌مند شوند.

همچون ماه‌های گذشته، برای اسفند ماه 1399 نیز وبینارهای آموزشی طراحی شده است که برنامه آن‌ها در پوستر ذیل قابل مشاهده است.

شایان توجه است که تمامی وبینارهای آموزشی برگزار شده در سایت طرح به آدرس https://ecel.sbu.ac.ir یا صفحۀ آپارات طرح به آدرس https://www.aparat.com/ecel قابل مشاهده است.

همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در وبینارها به پلتفرم اسکای‌روم به آدرس زیر مراجعه کنند.

https://www.skyroom.online/ch/elab/ecel

 

 

افزودن نظرات