صفحه اصلی
برگزاری دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی «صلاحیت‌های مدرسی در فضای مجازی»
  • 3688 بازدید

آزمایشگاه «بازی و فناوری‌های پیشرفته یادگیری» دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی به سفارش مدیریت امور هیئت علمی و مشارکت مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه اقدام به طراحی و تولید دوره مجازی غیرهمزمان «صلاحیت‌های مدرسی در فضای مجازی» به‌منظور دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید این دانشگاه، کرده است. این دوره طبق برنامه پیوست و به مدت 20 ساعت از 18 اردیبهشت لغایت 12 خرداد 1400 به‌صورت مجازی و غیرهمزمان در قالب ارائه فیلم آموزشی، فعالیت‌های یادگیری و پروژه و با همراهی پشتیبانان آموزشی برگزار خواهد شد.

مدرسان این دوره دکتر مرتضی رضائی‌زاده، عضو هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی، دکتر بهار بندعلی، حامد حسینی ضرابی و مریم مرآتی و تسهیلگران این دوره نیز دکتر سمیه رحیمی و راضیه شاهوردی می‌باشند.

دوره یاد شده بر اساس اصول و مبانی نظری یادگیری فناورانه طراحی و اجرا شده است. به‌صورت ویژه، نظریه‌های یادگیری تجربی کُلب و یادگیری همیارانه و نیز کلاس معکوس و یادگیری خُرد در طراحی این دوره، مورد نظر آزمایشگاه فناوری‌های پیشرفته یادگیری بوده است.  

لازم به ذکر است که ظرفیت این دوره در همان ساعات ابتدائی ثبت نام، تکمیل شد. اساتید علاقه‌مند که موفق به ثبت نام نشدند، امکان حضور در دوره‌های مشابه ترم‌های آتی را خواهند داشت.

 

 

افزودن نظرات