با آغاز سال تحصیلی جدید، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، روز شنبه مورخ 22 آبان 1400، جلسهای مجازی با هدف آشنایی دانشجویان جدید با شورای این دانشکده برگزار کرد.
آزمایشگاه «بازی و فناوریهایِ پیشرفته یادگیری» دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی، دورهای مجازی با عنوان «یادگیری چگونه یادگرفتن» و با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان جدید با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، اساتید و کارکنان و بخشهای مختلف دانشکده، در سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه شهید بهشتی طراحی کرده است. دوره مذکور، به مدت 2 هفته (22 آبان الی 3 آذر 1400) و در قالب هفت بخش مجزا (معرفی دوره/ همه آنچه در طول تحصیل به آن نیاز دارید/ تنظیم انتظارات متقابل میان مدیرگروه و دانشجویان جدیدالورود/ برنامه توسعه فردی (IDP)/ بزرگسالان چگونه یاد میگیرند؟/ ملاقات با مدیرگروه و بازخورد به دوره) اجرا میشود. هربخش از دوره اهدافی دارد و در یک بازه زمانی مشخص برای دانشجویان فعال خواهد شد. لذا، ورود دانشجویان به هرکدام از این بخشها، منوط به حضور فعال و انجام تکالیف مربوط به بخشهای قبلی است.
اولین بخش دوره «یادگیریِ چگونه یادگرفتن»، جلسه مجازی «معارفه شورای دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دانشجویان جدیدالورود» بود که روز شنبه مورخ 22 آبان 1400 با حضور دکتر محمدعلی مظاهری تهرانی -رئیس دانشکده-، دکتر فریبا زرانی و دکتر محسن دهقانی -معاونان آموزشی و پژوهشی-، دکتر محمود ابوالقاسمی، دکتر محمود حیدری، دکتر حسین پورشهریار کلشتری و دکتر امیررضا اصنافی -به ترتیب مدیران گروههای علمی علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره و علم اطلاعات و دانششناسی-، دکتر فرنوش اعلامی و دکتر وحید صادقی فیروزآبادی -رئیس مرکز نوآوری و رئیس مجموعه آزمایشگاهها-، دکتر مرتضی رضایی زاده -عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی- و همچنین جمعی از دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد برگزار شد.