صفحه اصلی
دستورالعمل ثبت نامی مقطع کارشناسی سال 1402
  • 1097 بازدید

برای انجام این امر و اعمال موارد مندرج در دستورالعمل‌ ارسالی سازمان سنجش آموزش کشور، رعایت نکات ذیل ضروری است:

  1. کنترل مدارک الکترونیکی بارگذاری شده دانشجو در سیستم جامع آموزشی گلستان با اطلاعات ارسال شده از طرف سازمان سنجش آموزش کشور توسط واحد آموزشی الزامی است. ضمناً لازم است مغایرت‌های احتمالی اطلاعات حداکثر تا تاریخ 30/07/1402 به این مدیریت اعلام شود. شایان ذکر است مسئولیت عواقب احتمالی ناشی از عدم اجرای دقیق دستورالعمل از جمله (کنترل مدارک الکترونیکی بارگذاری شده در سیستم گلستان، کنترل نمرات با تاثیر مثبت دروس، تاریخ فراغت از تحصیل و ...) به عهده آن واحد آموزشی است.
  2. در صورت مشاهده مغایرت در تناقض معدل کتبی نهای دیپلم‌های دوره نظری و معدل کل مربوط به دیپلم‌های نظام قدیم (برای پذیرفته‌شدگان صرفاً براساس سوابق تحصیلی - بدون آزمون) فرم شماره 5 و مغایرت در عکس داوطلب فرم شماره 6 را طبق دستورالعمل ثبت نامی تکمیل و تا تاریخ مذکور برای ثبت در پرتال سازمان سنجش به این مدیریت ارسال نمایند.
  3. دانشجویان ورودی 1402 موظفند اصل مدارک درخواستی از تاریخ 24/07/1402 تا تاریخ 26/07/1402 به واحد آموزشی تحویل نمایند. مسئولیت برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی به دانشجویان (پیامک، سایت واحد آموزشی و ... ) به عهده آن واحد آموزشی است.

 پس از بررسی و کنترل مدارک الکترونیکی، مدارک فیزیکی  را حداکثر تا تاریخ 30/08/1402 به مدیریت خدمات آموزشی  ارسال نمایند.

دانلود فایل
افزودن نظرات