صفحه اصلی
نشست همکاری‌های علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی و دانشکده آموزش پزشکی و فناوری‌های یادگیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • 27 بازدید

در پی اولین نشست مسئولین دانشکده آموزش پزشکی و فناوری‌های یادگیری با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی که در تاریخ 14 اسفندماه 1402 به‌منظور آشنایی با ظرفیت‌های این مراکز و هم‌اندیشی در راستای فتح باب همکاری‌های علمی و پژوهشی در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی برگزار شده بود، دومین جلسه در تاریخ 17 تیرماه 1403 در دانشکده آموزش پزشکی و فناوری‌های یادگیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور جمعی از اعضای هیآت رئیسه و اساتید هر دو دانشکده تشکیل شد.

دکتر احمدی، دکتر خوش‌گفتار، دکتر طوفانی‌نژاد، دکتر کلانتریون، دکتر سهرابی و دکتر بابایی از دانشکده آموزش پزشکی و فناوری‌های یادگیری در سخنرانی‌های خود به موضوعاتی همچون راهبردهای کلان دانشکده، معرفی و تشریح قابلیت‌های دانشکده در انجام فعالیت‌های علمی مشترک، ارائه تجربه‌های پیشین و پیشنهاداتی برای همکاری‌های دوطرفه پرداختند. دکتر مظاهری، دکتر حیدری، دکتر اصنافی، دکتر بندعلی، دکتر علیخانی و دکتر برجعلی‌پور از دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی در سخنرانی‌های خود پیشنهادهایی برای توسعه همکاری‌های دو دانشکده در ابعاد مختلف آموزشی و پژوهشی ارائه دادند.

برخی از این پیشنهادها شامل راه‌اندازی استارتاپ‌های نوآور مشترک بین دو دانشکده؛ تبادل دانشجو و استاد و همکاری در قالب رساله‌های دکتری در زمینه‌های مشترک؛ برگزاری رویدادهای علمی مشترک؛ همکاری و تعریف فعالیت‌های مشترک در آزمایشگاه‌های مختلف؛ تعریف پروژه‌هایی در حوزه طراحی‌های آموزشی و یادگیری فناورانه و همچنین تولید محتواهای آموزشی در راستای ارتقای شایستگی‌های کارکنان و بالندگی اعضای هیئت علمی بود. بر اساس مباحث مطرح شده، تحکیم روابط و توسعه همکاری‌ها مورد استقبال مسئولان هر دو دانشکده قرار گرفت. مقرر گردید پیشنهادهای همکاری در قالب تفاهم‌نامه تنظیم و به امضای طرفین برسد و برنامه‌های مورد توافق به سرعت به اجرا درآیند. در همین راستا دکتر بندعلی به‌عنوان نماینده دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دکتر طوفانی‌نژاد به‌عنوان نماینده دانشکده آموزش پزشکی و فناوری‌های یادگیری مسئولیت برنامه‌ریزی‌های عملیاتی مناسب به‌منظور همکاری اساتید و دانشجویان دو دانشکده در موضوعات مورد توافق را به عهده گرفتند.

 

افزودن نظرات