صفحه اصلی
همایش ملی مهارت‌افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه‌ای در آموزش عالی کشور برگزار می‌شود
  • 1428 بازدید

دکتر معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر پیمان صالحی اظهار داشت: همایش ملی مهارت­‌افزایی با مشارکت دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی و حرفه­ای، سازمان سنجش آموزش کشور، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و  برخی دیگر از دانشگاه­‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و با هدف تقویت مهارت دانشجویان و دانش‌­آموختگان دانشگاهی برگزار می­ شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور همه جانبه مراکز علمی و اجرایی در این همایش می تواند زمینه‌­ساز همکاری و بهبود و ارتقاء توانمندی­های شغلی دانشجویان و اثربخشی آن­ها در محیط کار باشد گفت: یکی از اهداف همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی کشور، معرفی و مستندسازی تجارب برتر در زمینه مهارت افزایی و هدایت شغلی است.

صالحی گفت: برگزاری چنین همایش­‌هایی موجب شناسایی ظرفیت­های بازار کار و اولویت­ بندی آن­ها و انطباق برنامه­‌های درسی با نیاز بازار کار است

 صالحی در پایان اظهار داشت: ایده‌های نوین و برگزیده در این همایش می‌تواند موجب بهبود همکاری‌های بین مراکز علمی و اجرایی در جهت افزایش مهارت­های عمومی و تخصصی دانشجویان شود.

تلفن : 82233571-021
آدرس ایمیل: industry@msrt.ir
اطلاعات بیشتر در سایت: https://b2n.ir/saajed

لازم به ذکر است علاقه ­مندان تا 6 اردیبهشت ­ماه سال 1402 برای ارسال ایده به دبیرخانه همایش ملی مهارت افزایی مهلت دارند. علاقه مندان به ارسال ایده می توانند فرمت مربوطه را از سایت همایش دانلود نمایند.

افزودن نظرات