استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/30
ساسان بالغی زاده
ادبیات و علوم انسانی / زبان و ادبیات انگلیسی
رساله های دکتری
-
مطالعه تاثیر انواع حاشیه نگاری بر درک مطلب خواندن، سطوح آگاهی و یادگیری فرم های دستوری هدف توسط زبان آموزان ایرانی
سیده فائزه حسینی الست 1402 -
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی نسبت به مفهوم رشد حرفه ای و ارتباط آن با فرسودگی معلم
لیلی امیری شایسته 1401 -
ادراک مهمترین خطاهای نگارشی زبان آموزان ایرانی توسط مدرسان وموثر بودن بازخوردهای اصلاحی مورد استفاده جهت برطرف ساختن آنها: بررسی اعتقادات و عملکرد مدرسان
الناز گلدوز 1400 -
بررسی تاثیر اجرای تدریس تامل محور و استراتژی های ارزیابی تامل محور در کلاس های زبان عمومی با اهداف دانشگاهی: مطالعه ای چند وجهی
رویا وفائی مهر 1399 -
بررسی نقش مولفه های خاص و غیر خاص دانش زبانی در درک مطلب خواندن زبان دوم: مطالعه ای با رویکرد مدل سازی معادله ساختاری در دو سطح بسندگی
امین رئیسی وانانی 1399 -
بررسی عوامل مربوط به دشواری واژگان تخصصی گرامر زبان انگلیسی و تعیین شاخص دشواری آنها
مهرداد یوسف پوری نعیم 1395 -
تاثیر آموزش پردازشی بر شناسایی و تولید وندهای اشتقاقی زبان انگلیسی در دوسطح توانایی زبانی
آرش سحرخیز عربانی 1394
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
بازنمایی ارزش های صلح در کتاب های درسی زبان انگلیسی مدارس دولتی و موسسات آموزش زبان های خارجی در ایران
هومن محمدزاده 1403 -
مطالعه شکاف های توجه در کلاس های آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
مروارید محمدی 1402 -
حس خود کارآمدی و هوش هیجانی به عنوان عوامل پیش بینی کننده رضایتمندی شغلی در میان معلمان زبان انگلیسی ایرانی
آرمان جولا 1402 -
نقش اضطراب و ملالت در پیشرفت یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در میان دانش آموزان ایرانی
مریم حسین زادگان 1402 -
بررسى میزان استقلال در یادگیرى دانشجویان رشته زبان انگلیسى در کلاس هاى برخط در دوران همه گیرى بیمارى کووید 19
مهسا رفیعی 1401 -
بررسی میزان برداشت معلمان و زبان آموزان انگلیسی ایرانی از روش تدریس ارتباط محور
آندیا درانی 1401 -
تاثیر به کارگیری چارچوب یادگیری فعال بر درک مطلب مهارت خواندن فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
محمدمهدی نجیب زاده وامق آبادی 1401 -
بررسی تاثیر آموزش نقادانه بر شکل گیری هشیاری نقادانه: مطالعه موردی بر زبان آموزان انگلیسی ایرانی
علیرضا آقائی 1401 -
بررسی تاثیرات متفاوت بازخورد اصلاحی کتبی در به کار بردن زمانهای روایی در نگارش زبان آموران انگلیسی ایرانی
سامان حسن آیادی 1400 -
مطالعه برداشت معلمان زبان انگلیسی ایرانی دارای مدرک بین المللی تدریس زبان انگلیسی از اصول تدریس تکلیف-مدار
محمدهادی فدائی مولودی 1400 -
نگرش زبان اموزان انگلیسی بعنوان زبان خارجی نسبت به رمزگردانی در کلاس های چند زبانه
سهیلا اسلامی 1400 -
مطالعه ارتباط بین کفایت مدرسان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و نگرش آنها نسبت به حرفه معلمی
کمند رمضان نژاد 1400 -
مهارت و سواد دیجیتالی و برداشت معلمان ایرانی نسبت به تلفیق فناوری و ارتبا طات در کلاسهای موسسات اموزش زبان انگلیسی
مهسا دست افکن 1400 -
مطالعه ی برجسته ترین راهبرد های مورد استفاده برای یادگیری واژگان در میان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
غزل بهرامی 1399 -
بررسی تغییرات در نگرش معلمان ایرانی زبان انگلیسی در دوره های پیش از خدمت در خصوص آموزش و یادگیری زبان انگلیسی
سمیه سبزعلی 1399 -
مطالعه ی مقایسه ای رسمیت متن در مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی در حوزه ی زبانشناسی کاربردی توسط پژوهشگران ایرانی و انگلیسی زبان
فریا اسدی 1399 -
تاثیر بافت مندی بر یادگیری واژگان آکادمیک انگلیسی در میان دانشجویان ایرانی
روح اله کشتکار 1399 -
بررسی رابطه بین نگرش زبان آموزان به خوداتکایی و به کارگیری راهکارهای یادگیری در میان زبان آموزان ایرانی
فائزه السادات داعی نژاد 1399 -
بررسی نقش دانش موضویی در بالا بردن تمایل به برقراری ارتباط میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
مینا حسامی ذکائی 1398 -
ارتباط بین حجم واژگان و آگاهی از ساختار واژگانی در میان زبان آموزان با اهداف دانشگاهی در ایران
زهراسادات موسوی مرام 1398 -
مطالعه کمی و کیفی رابطه بین خوداتکایی معلم و فرسودگی شغلی در میان مدرسان زبان انگلیسی ایران
رویا رحیمی 1398 -
پژوهش ترکیبی با رویکرد تاثیر بازخوردهای اصلاحی بر مهارت نوشتاری دانش آموزان زبان انگلیسی با اضطراب زیاد و کم و اولویت های آنها
فرزانه رسولی 1397 -
بررسی رابطه دیدگاه خودکارآمدی مدرسان ایرانی درس انگلیسی با اهداف دانشگاهی، دانش فنی آنها و سطح عملکرد دانشجویان در رشته های مختلف
اسماء محمدی 1397 -
تاثیر آموزش راهکار محور بر مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
رویا جعفری 1396 -
مطالعه تاثیر بازخورد اصلاحی مستقیم به کمک رایانه بر میزان موفقیت زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در کاربرد همنشینی واژگانی و دستوری
زهرا گل سرخی 1396 -
تاثیر آموزش توالی های فرمول واره ای با تمرینات بازیابی فاصله دار بر شیوایی بیان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
سمانه شفیعی 1396 -
بررسی تاثیر آموزش زبان انگلیسی از راه دور بر استقلال و انگیزه زبان آموزان در ایران
نگار حاجی محمدحسن 1395 -
مطالعه موردی دانش آموزش محتوا در بافت آموزشی ایران
فاطمه کریمی سطلسری 1395 -
مطالعه رابط بین تمایل به برقراری ارتباط و عملکرد نگارش زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی روی موضوعات انتخاب شده توسط زبان آموزان و مدرسان
ملیحه منظم اسماعیل پور 1395 -
مطالعه تاثیر تمرینهای مبتنی بر درونداد، برونداد و ترجمه بر فراگیری زمانهای حال در میان زبان آموزان نوجوان ایرانی زبان انگلیسی
علیاء هادی علی الترکی 1395 -
بررسی عناصر فرهنگی در کتاب های درسی مورد استفاده در مدارس دولتی ایران در مقایسه با کتاب های مورد استفاده در یک موسسه زبان انگلیسی
فاطمه مرتضوی 1395 -
تاثیر برجسته سازی درونداد آموزشی بر یادگیری واژگان آکادمیک و خواندن و درک مطلب دانشجویان ایرانی در کلاس های زبان عمومی و پیش نیاز
شهریار یزدان جو 1394 -
رابطه بین خود سیستم انگیزشی زبان دوم و کاربرد راهکارهای یادگیری زبان در میان دانشجویان مقطع کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی
رامین احمدی 1394 -
رابطه بین سبک های یادگیری و راهکارهای یادگیری زبان در میان دانشجویان مقطع کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی
علیرضا سجادی پور 1394 -
بررسی ویژگی های تعامل بین زبان آموزان در یک بازی چندنفره رقابتی انلاین
اشکان عابدی 1394 -
تاثیر مواد آموزشی برگرفته از مطالب واقعی برسطح انگیزه زبان آموزان ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
سیده سارا سید مدقالچی 1394 -
مطالعه میزان همبستگی میان ترس از نوشتن ، خودکارایی در نوشتن و نوع نگرش به نگارش
لیلا صادقی کجانی 1394 -
بررسی برداشت مفهوم استقلال فراگیر از دیدگاه معلمان وزبان آموزان در ایران و ترکیه
مریم مقیمی 1394 -
مطالعه تطبیقی بین معلمان و زبان آموزان زبان انگلیسی اهل ترکیه و ایران در خصوص برداشت شان از انگلیسی به عنوان زبان بین اللمللی
لیلا اصغری 1394 -
مقایسه تاثیر بازخورد فرازبانی شفاهی و کتبی در پیشرفت مهارت نگارش زبان آموزان ایرانی
پرستو نمازی فرد 1394 -
تاثیر یادگیری پروژه مدار بر درک مطلب خواندن دانش آموزان دبیرستان
مرضیه عابدی 1394 -
مطالعه برداشت معلمان زبان انگلیسی آموزشگاههای زبان ایران از فنون مدیریت کلاس درس
معصومه کوکبی 1394 -
تاثیر کار دونفری بریادگیری واژگان
عسل ارشدی 1394 -
مقایسه ارزیابی کتاب درسی پیش دانشگاهی انگلیسی با اهداف ویژه
ایران کاشانی ز اده 1394 -
تاثیر آموزش واژگان از طریق بافت معنی دار گسترده در توانایی واژه آموزی زبان آموزان سطح متوسط
علی نصیری خصال 1394 -
بررسی تاثیر متون طنز و غیر طنز بر یادگیری واژگان در دو سطح متفاوت مهارت زبانی در بین زبان آموزان ایرانی
طاهره کرم زاده 1393 -
بررسی ارتباط بین عمق دانش واژگانی و دامنه دانش واژگانی با درک شنیداری در میان زبان آموزان ایرانی در سطوح مختلف توانایی زبانی
پیام خالدیان 1393 -
بررسی ارتباط بین سبک تدریس و هوش عاطفی در بین مدرسان زبان انگلیسی
مریم شکوری 1393 -
رابطه بین کارآمدی گروهی مدرسان ایرانی زبان انگلیسی و برداشت آنان از مفهوم توانمند سازی مدرسان
الناز گلدوز 1393 -
تاثیر تقویت داده های متنی و توضیحات فرامتنی در یادگیری زمان گذشته ی ساده و گذشته ی استمراری در میان زبان آموزان ایرانی
حمید مهدیان راد 1392 -
مطالعه ارتباط بین پویایی گروهی و خود بسندگی دانشجویان رشته های غیر زبان انگلیسی ایران
جلیل مجدم 1392 -
رابطه بین خودبسندگی ترس ناشی از ارتباط شفاهی و پیشرفت در مهارت سخن گفتن دانشجویان زبان انگلیسی در ایران
سیدحمیدرضا طباطبائی 1392 -
ترجمه نشانه های گفتمانی در نمایش
سیدآیدین قرشی علی آباد 1392 -
بینامتنیت و جهانی شدن در ترجمه متون ادبی : مطالعه تطبیقی
پریسا بابائی فروتن 1391 -
تاثیر خود ارزیابی بر خودبسندگی و هدف محوری زبان آموزان ایرانی
عطیه مصون 1391 -
مطالعه ارتباط بین تفکر انتقادی زبان آموزان ایرانی و میزان پیشرفت آنان در مهارت خواندن و درک مطلب
آرمان نصیراحمدی 1391 -
تاثیر زبان آموزی از طریق کامپیوتر
علیرضا صفری 1390 -
تاثیر فعالیتهای آموزشی و آموزش مبتنی بر فرم روی یادگیری حروف اضافه زبان انگلیسی در میان زبان آموزان ایرانی
گلنار پهلوانی 1390 -
مطالعه تاثیر مولفه های معنایی بر عمق بخشیدن به دانش واژگانی زبان آموزان ایرانی
ندا نفیسی 1390 -
رابطه بین اضطراب در گوش دادن راهکارهای گوش دادن و عملکرد شنیداری دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
محمدرضا دالمن 1390 -
تاثیر بومی سازی متن و فعال سازی دانش زمینه ای بر درک مطلب دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
سیاوش رخساری 1390 -
تاثیر فعالیت های برجسته سازی واژگان بر دانش واژگانی دانش آموزان ایرانی دوره متوسطه
ابراهیم دریائی مطلق 1390 -
بررسی تاثیر چهارنوع مختلف شاخص میزان درگیر شدن در فرایند یادگیری و تثبیت یادگیری واژگان در میان زبان آموزان ایرانی
مریم عباسی شیرین آبادی 1390 -
تاثیر تدریس ناظر بر کلیشه های شفاهی بر روایی بیان زبان آموزان ایرانی
رضا جعفری طادی 1390 -
نقش خلاقیت در توانایی کودکان در نگارش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
زینب درگاهی 1390 -
تاثیر استفاده از تکنیک های تدریس و یادگیری وازگان بر توانایی درک و تولید زبان آموزان ایرانی
ال ناز اولاد رستم 1390 -
مطالعه رابطه بین سبک های یادکیری و هوش چند گانه در میان زبان آموزان ایرانی
رز شایقی 1390 -
نقش تفسیر محدود مترجم و تاثیر آن روی خوانش متن ترجمه شده
مهشید آذرخش 1389 -
دوبله لحجه و زبان سوم در فیلم
المیرا پویامهر 1389 -
تاثیر تکرار فعالیت و انجام فعالیت مشابه بر توانایی زبانی دانش آموزان
رضا اسدی 1389 -
ارتباط اضطراب مهارت استراتژای و خواندن و درک مطلب زبان آموزان ایرانی
محمد دهقان 1389 -
تاثیر توع برجسته سازی در تمرینات وازگانی بر به یاد سپاری و یاد آوری وازگان
موسی توشه جو 1388 -
تاثیر پیش ویرایش در کیفیت خروجی ترجمه ماشینی
مجتبی هاتف 1388 -
نقش تولید نوشتاری فی البداهه در ارتقائ سطح توجه به صورت زبان
فاطمه عرب 1388 -
مطالعه تاثیر تعداد واژگان آموخته شده بر درک مطلب زبان آموزان
محمد گلبین 1388 -
راهکارهای انتقال فرهنگ و ایدئو لوزی در ترجمه ادبیات کودکان
فاطمه رنجوربناب 1388 -
مقایسه نوع برداشت معلمان زبان آموزش و پرورش و موسسات خصوصی از مقوله تدریس گرامر
سپیده فرشچی 1388 -
تحلیل الگوهای درونداد وتعامل زبانی در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی
محمدرضا فرهادی کیا 1387 -
مطالعه تاثیر فعالیت های باز وکنترل شده برمهارت نوشتن زبان آموزان ایرانی براساس نظریه فرهنگی اجتماعی
عباس تیمچه معمار 1387 -
مطالعه ایدئو لوزی درکتابهای آموزش زبان مورداستفاده در موسسات خصوصی زبان براساس نظریه انتقادی
مصطفی جمالی متحد 1387 -
رابطه بین تدریس آشکار و مستتر گرامر بر صحت نوشتاری زبان آموزان ایرانی
نیلوفر زارعی 1387 -
آشکارسازی ومتنیت در ترجمه فارسی به انگلیسی
احمد شریفی 1386 -
تاثیر روش نوشتاری زبان فارسی بر توزیع واحد
آذر پاشائی جلال 1386 -
ارتباط بین توانایی زبانی مترجمان و میزان دخالت عادات زبان مادری مترجم در زبان دوم در عمل ترجمه
مسعود علی محمدملایری 1386