Faculty Profile

وحید نجاتی

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/06/22

وحید نجاتی

علوم تربیتی و روان‌شناسی / روان‌شناسی

Theses Faculty

رساله های دکتری

  1. مقایسه سیر تحول کارکردهای اجرایی سرد وگرم درکودکان با و بدون نشانگان نقص توجه بیش فعالی
    نجمه راستی کردار 1402
  2. شناخت اجتماعی در اختلال شخصیت مرزی: شواهد عصب- روانشناختی در افراد مبتلا و مادرانشان
    عاطفه ذبیحی 1401
  3. تعیین سیر تحولی همبسته‌های شناختی تصمیم‌گیری پرخطر دانش آموزان 6 تا 18 سال
    سعید قدرتی 1401
  4. اثر توانبخشی شناختی سوگیری توجه،حافظه و تفسیر بر کاهش علائم شناختی و رفتاری نشانگان اختلال اضطراب فراگیر در نوجوانان عراقی مبتلا
    تقی نوری جعفر الصوافی 1400
  5. تدوین و رواسازی مجموعه محرک¬های تصویری و واژگانی دلبستگی و مطالعه¬ی زیربناهای رفتاری و عصب شناختی سبک¬های دلبستگی در سطوح پردازش خودکار و کنترل شده
    قیصر ملکی 1400
  6. ارائه نیمرخ عصبی -شناختی افراد دارای طرحواره های ناسازگار اولیه حوزه طرد و بریدگی
    مریم هدایتی 1400
  7. توانایی فضایی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش فعالی ارزیابی، طراحی برنامه توانبخشی و اثربخشی آن
    سولماز سلوکی 1399
  8. مقایسه سه روش توانبخشی شناختی سوگیری توجه، تفسیر و حافظه در ترمیم نشانه های رفتاری و شناختی بیماران مبتلا به اختلال افسردگی
    فرناز روشنی 1399
  9. بررسی سیر تحول ارتباطات غیرکلامی چهره ای در کودکان
    زهرا سلطانی نژاد 1398
  10. مقایسه اثربخشی درمان سوء مصرف مواد مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSAT) با و بدون تحریک از طریق جریان الکتریکی مستقیم (TDCS) بر بهبود کارکردهای اجرایی، بدتنظیمی هیجانی، ولع مصرف و سوگیری توجه نسبت به محرک¬های تداعی کننده در نوجوانان با اختلال مصرف مواد
    جابر علیزاده گورادل 1398
  11. مدلسازی محاسباتی کنترل مهاری، پردازش پاداش و زمانبندی در اختلال بیش فعالی/ نقص توجه: نگاشت از مغز به رفتار
    فاطمه سامع 1398
  12. بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی کارکردهای اجرایی بر کارکردهای اجتماعی در دانش آموزان دبستانی
    زهرا حسینی 1398
  13. اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر راهبردهای جبرانی و ترمیمی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای علایم و نشانه های اختلال نقص توجه و بیش فعالی پیش از سن دبستان
    مهدیس مقصودلو 1397
  14. اثر توانبخشی شناختی بر بهبود مهارتهای زبانی کودکان دارای نقص توجه/بیش فعالی 12-9 ساله
    معصومه آصفی 1397
  15. طراحی و تدوین مداخله مبتنی بر رویکرد تحلیل وجودی - معنویت:اثر بخشی روانشناختی و عصب شناختی بر روی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس(ام اس)
    زهرا عبدخدائی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. نقش تعامل قشرهای آهیانه و پیشانی در عملکرد توجهی و اجرایی بزرگسالان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی: مطالعه ای مبتنی بر تحریک الکتریکی متناوب فراجمجمه ای مغز
    سمیرا عبدیزدان 1402
  2. اثر تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمه ای بر نواحی پشتی کناری،شکمی میانی و کمربند آهیانه ای گیج گاهی بر هشیاری چند بعدی درون عمقی افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی
    وحید عبدالمنافی 1402
  3. "اثر تحریک الکتریکی تصادفی قشر پشتی کناری و شکمی میانی پیش پیشانی بر بهبود کارکردهای اجرایی سرد و گرم کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی ( ADHD)"
    مهشید دهقان 1402
  4. بررسی نقش قشرهای شکمی میانی و پشتی کناری پیش پیشانی و پیوندگاه گیجگاهی آهیانه‌ای راست در بازنمایی خود و دیگری :مطالعه‌ای مبتنی بر جریان مستقیم الکتریکی فرا-جمجمه‌ای
    آیلین مردان پور 1401
  5. رابطه بین تئوری ذهن شناختی و عاطفی با عملکرد های اجرایی در اواخر کودکی و اوایل نوجوانی
    زهرا سلطانی 1401
  6. تاثیر بسته توانبخشی شناختی ادراک زمان (پارت) بر روی کارکردهای اجرایی سرد و گرم و نشانگان اختلال نقص توجه / بیش فعالی
    آیدا پیوندی 1401
  7. تعامل قشر شکمی میانی و خلفی جانبی پیش پیشانی در سرگردانی ذهنی: مطالعه ای مبتنی بر تحریک الکتریکی متناوب فراجمجمه ای
    بهار ضمیران 1401
  8. اثر تحریک الکتریکی فرا جمجمه‌ای مستقیم قشر خلفی-خارجی و شکمی- میانی پیش پیشانی بر تنظیم هیجانی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
    رضا استاجی 1401
  9. اثر بازی وارسازی بر بهبود خواندن کودکان نارساخوان با افزایش توجه انتخابی و انگیزش
    زهرا ملکی 1401
  10. بررسی اثر تحریک الکتریکی متناوب فراجمجمه ای قشر خلفی خارجی و شکمی میانی پیش پیشانی بر تصمیم گیری پرخطر در افراد با نشانگان افسردگی
    نسیم رضائی 1401
  11. تصمیم گیری پرخطر در اضطراب : شواهدی از تحریک الکتریکی متناوب فراجمجمه ای قشر خلفی- خارجی و شکمی میانی پیش پیشانی
    مرضیه موسیوند 1400
  12. تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای قشر شکمی میانی و خلفی خارجی پیش پیشانی بر ادراک زمان در کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی
    فاطمه میری کرم 1400
  13. نقش تحریک الکتریکی قشر خلفی خارجی پیش پیشانی و شکمی میانی پیش پیشانی بر تصمیم گیری پر خطر: شواهدی از مدل سازی محاسباتی.
    مرضیه شالی ها 1400
  14. اثر بخشی توان بخشی شناختی تئوری ذهن به صورت از راه دور بر کاهش علائم رفتاری وعصب شناختی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
    نازنین خانکشلو 1400
  15. بررسی تاثیر تقویت کنترل مهاری بر پردازش پاداش(تصمیم گیری پرخطر و کاهش ارزش تاخیری)در دانش آموزان پیش دبستانی امکان سنجی شناختی از راه دور در دوران شیوع ویروس کرونا
    لادن قطبی 1400
  16. اثر تقویت کنترل مهاری بر بهبود نشانه ها و همبسته های عصب شناختی افسردگی در نوجوانان: امکان سنجی توانبخشی شناختی از راه دور در بحران ویروس کرونا
    ابوالفضل سرلکی 1400
  17. مقایسه اثر تحریک الکتریکی جریان مستقیم tDCS)) شکنج پیشانی تحتانی راست و قشر خلفی خارجی پیش پیشانی راست بر بهبود کنترل مهاری در کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی
    زهرا حلی ساز 1400
  18. تاثیر توانبخشی شناختی کنترل مهاری بر بهبود توانایی خواندن دانش آموزان نارساخوان
    مهدی بلخاری 1400
  19. بررسی تاثیر تقویت کنترل مهاری بر تصمیم گیری پرخطر در کودکان دارای اختلال نقص توجه بیش فعالی
    ملیکه السادات موحدابطحی 1400
  20. نقش قشر پیش پیشانی در پردازش محرک های هیجانی در نوجوانان با و بدون علایم اضطراب:وافسردگی
    محمدرضا نصیری 1400
  21. تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم مغز به صورت مکرر قشر خلفی خارجی پیش پیشانی بر کاهش علایم رفتاری و عصب شناختی کودکان دارای نشانگان کمبود توجه/بیش فعالی
    یونس وثوق 1400
  22. مرور نظام مند اثربخشی تحریک مغز در بهبود علایم شناختی و رفتاری اختلال یادگیری خاص
    مهین کهنه پوشی 1400
  23. مقایسه نقش قشر اوربیتوفرونتال و پیوندگاه گیجگاهی آهیانه ای در همدلی مطالعه ای مبتنی بر تحریک الکتریکی مغز به روش tDCs
    شهاب مهدیان 1400
  24. تعامل قشر شکمی-میانی و خلفی-خارجی قشر پیش پیشانی در سوگیری های شناختی افراد دچار اختلال اضطراب تعمیم یافته مطالعه ای مبتنی بر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای
    حسام گودرزی 1400
  25. بررسی میزان ارتباط کارکردهای اجرایی مغز و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه دهم تا دوازدهم
    محمد برزگری خانقاه 1400
  26. تاثیر تحریک مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) قشر آهیانه ایی خلفی راست بر الگوی حرکات چشم در فرآیند خواندن دانشجویان رساخوان
    فاطمه جراحی 1399
  27. بررسی تاثیر برنامه ارتقاء رشد شناختی( آرش ) بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان پیش دبستانی
    سیده بتول زوارئی 1399
  28. تاثیر برنامه توانبخشی شناختی پرمیس بر درست نویسی، واج‌شناسی و خواندن در کودکان نارساخوان
    فاطمه غفوری بیداخویدی 1399
  29. اثر تونبخشی شناختی کارکردهای اجرایی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
    پرنیا علیجانی 1399
  30. مقایسه اثربخشی دو روش تحریک فراجمجمه ای با جریان مستقیم و جریان متناوب بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای اختلال بیش فعالی – نقص توجه
    زهرا زارعی محمودآبادی 1398
  31. اثر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای با جریان مستقیم قشر آهیانه خلفی مغز بر بهبود کارکردهای توجهی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
    الناز غایرین 1398
  32. بررسی اثربخشی تقویت کارکردهای اجرایی بر تنظیم شناختی هیجان و درک هیجان کودکان با اختلال یادگیری خاص
    سالار نظرزاده گیگلو 1398
  33. تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم قشر خلفی خارجی و شکمی میانی پیش پیشانی بر بهبود ارزش آینده و تصمیم گیری پرخطر کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
    آذین سراج خرمی 1398
  34. بررسی سیر رشد توجه در کودکان دبستانی براساس مدل شبکه ای
    هدی حبیبی 1397
  35. بررسی نقش قشر آهیانه ای خلفی در نیکره های چپ و راست در ادراک فضایی کل نگر و جزنگر (مطالعه تحریک مغز و ردیابی حرکات چشم
    هانیه مقدم کیا 1397
  36. تاثیر تحریک الکتریکی مستقیم قشر خلفی خارجی پیش پیشانی بر انواع کنترل مهاری در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی
    مریم موحدعلوی 1397
  37. ادراک بینایی -فضایی در کودکان مبتلا به اوتیسم و ارتباط آن با علائم شناختی و رفتاری اختلال
    لیلا مرادخانی 1397
  38. مقایسه توانایی های زبان بیانی و دریافتی در دانش آموزان بیش فعال همراه با نقص توجه و همتایان عادی
    فهیمه رفیع زاده 1396
  39. سیر تحولی مهار بازدارنده در نمونه ای از کودکان و نوجوانان ایرانی
    اباذر محرابی 1396
  40. بررسی سیر تحول توانایی نامیدن در کودکان دو تا نه ساله فارسی زبان
    سعیده نظری 1395
  41. ساختار فراکتالی سری های همبسته و کاربرد آن در حافظه فعال
    مریم نادری 1395
  42. تاثیر برنامه توانبخشی شناختی باران، برکارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
    شیرین شریعتی 1395
  43. مدلسازی پشیمانی و برانگیختگی در تصمیم گیری پر خطر
    نرگس رضا 1395
  44. تهیه یک بانک تصویر از حالت های هیجانی چهره در کودکان و نوجوانان
    ایمان حمیدی 1395
  45. اثر بخشی برنامه هوشمند توانبخشی ادراک زمان (پارت ) بربهبود تصمیم گیری پرخطر و تکانشگری در کودکان با اختلال نقص توجه - بیش فعالی
    مینا ارجمندپور 1395
  46. تحول بازشناسی هیجانی در نمونه ای از کودکان دبستانی ایرانی
    امیر فوق 1395
  47. اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی پارسی در بهبود باز شناسی هیجانی و شناخت اجتماعی کودکان ADHD
    مرجان نقدی 1394
  48. مقایسه اثربخشی تقلید مستقیم و معکوس هیجان بر بهبود توانایی تئوری ذهن و بازشناسی هیجانی کودکان مبتلا به اتیسم با عملکرد بالا:مطالعه ای مبتنی بر فرضیه آینه های شکسته نشده در اتیسم
    فاطمه آبادی 1394
  49. اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر بهبود توانایی های شناختی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
    عسل ناجیان 1394
  50. بررسی تفاوت کارایی کارکردهای اجرایی با دو نوع محرک هیجانی و غیر هیجانی در کودکان مبتلا به نقص توجه-بیش فعالی و همتایان سالم
    اکرم جمشیدی فر 1393
  51. اثر بخشی توانبخشی شناختی پارس بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی
    زهرا رمضان نیا 1393
  52. مقایسه ی اثر بخشی روش های توانبخشی شناختی، الکتریکی مغز و روش ترکیبی در کاهش ولع مصرف و سوگیری توجه به محرک های مرتبط با مواد در مصرف کنندگان اوپیوم
    هاجر شریفی 1393
  53. بررسی نقص ادراک خود در کودکان اتیستیسک در مقایسه با کودکان سالم
    کبری درستی 1393
  54. بررسی تاثیر برنامه توانبخشی شناختی تغییر تفسیر محرک های مبهم در کاهش علائم رفتاری و عصب شناختی افسردگی در نوجوانان
    الهام فتحی 1392
  55. بررسی توانبخشی شناختی حافظه کاری در کاهش تکانشگری و تصمیم گیری پر خطر کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی
    مریم نجارزادگان 1392
  56. بررسی تاثیر تحریک الکتریکی بر نقص بازداری در نشانگان نقص توجه و بیش فعالی
    زهرا سلطانی نژاد 1392
  57. پیش بینی تصمیم گیری مخاطره آمیز مبتنی بر سنجش کارکردهای شناختی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی
    فاطمه سامع 1392
  58. بررسی تاثیر توانبخشی کارکردهای مغز در کاهش سوگیری توجه به محرکهای مرتبط با سانحه در نوجوانان عراقی مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه
    تقی نوری جعفرالصافی 1392
  59. بررسی مقایسه ای سه روش تحریک الکتریکی مغز با استفاده از جریان مستقیم ،روان پویشی با استفاده از جعبه شن و روش ترکیبی در کاهش علائم افسردگی
    نفیسه شهیدی 1391
  60. کارکردهای شناخت اجتماعی در والدین کودکان اتیسم
    مریم تاجمیرریاحی 1391
  61. بررسی اثرتوانبخشی شناختی بر ترمیم بازشناسی هیجان و کارکردهای شناخت اجتماعی در مبتلایان اتیسم با عملکرد بالا
    اسماعیل شیری 1391
  62. بررسی اثر بخشی توانبخشی شناختی توجه بر بهبود کارکردهای اجرایی و سرعت خواندن در کودکان مبتلا به مشکلات خواندن
    فرهاد رادفر 1391
  63. بررسی مقایسه ای حافظه کاذب در مبتلایان به صرع قطعه گیجگاهی و پیشانی
    ال ناز ملحی 1391
  64. تاثیر القاء استرس بر عملکرد حافظه کاری در دانشجویان با عملکرد تحصیلی قوی و ضعیف
    زهرا خیر 1391
  65. تفاوت سوگیری توجه به چهرهای هیجانی واقعی و گرافیکی هوشیار و ناهوشیار در مبتلایان به اتیسم با عملکرد بالا و همتایان عادی
    بهاره برزگر 1391
  66. بررسی مقایسه ای رابطه اضطراب،افسردگی و کمال گرایی با سبک والدگری ادراک شده در نوجوانان تیز هوش و عادی
    فاطمه پوران 1390
  67. بررسی اثر بخشی تمرینات توجهی بر تقویت کارکردهای توجهی در کودکان میتلا به اختلال بیش فعالی – نقص توجه
    جواد خواجی 1390
  68. بررسی تاثیر تقویت عملکردهای اجرایی مغز بر گفتار کودکان و نوجوانان مبتلا به لکنت رشدی
    بیتا بهرامی 1390