Faculty Profile

محمدرضا عنانی سراب

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/28

محمدرضا عنانی سراب

ادبیات و علوم انسانی / زبان و ادبیات انگلیسی

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. مطالعه برداشت استادان و دانشجویان گروه های زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاهای تهران در مورد سنجش برخط
    مریم صدری نیستانک 1403
  2. مطالعه تاثیر یادگیری مجازی بر خوداتکایی و مشارکت کنشگرانه در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    علیرضا فرجی 1402
  3. فراگیری واژگان دارای بارفرهنگی توسط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
    میلاد اسماعیلی 1402
  4. تاثیر ارزیابی پویای گروهی تعاملگرا و مداخله گربر پیشرفت خواندن و درک مطلب زبان اموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    مهدی میرزائی پور 1402
  5. مطالعه تاثیر اموزش راهکارهای فراشناختى بر میزان پیشرفت درک شنیدارى انواع مختلف متون شفاهى
    فهیمه باقری 1400
  6. دیدگاه مدرسان زبان خارجی در ایران نسبت به استفاده از موسیقی در کلاس های زبان
    طیبه ایزدی سرچشمه 1400
  7. بررسی تاثیر تدریس استراتژی به روش مبادله محوربر توانایی درک مطلب، خلاصه نویسی، و دیدگاه دانشجویان انگلیسی برای اهداف آموزشی در ایران
    الهام نجف پور 1400
  8. بررسی تاثیر نقش سیستم خود انگیزشی زبان دوم و دیدگاه نسبت به لهجه زبان انگلیسی بر تمایل به برقراری ارتباط در بین زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در مدارس دولتی و موسسات خصوصی
    سیده نازیلا فتاحی 1400
  9. مطالعه نگرش معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی نسبت به اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت معلمان
    رومینا امینی 1400
  10. مطالعه تاثیر خواندن متون ادبی و غیر ادبی بر رشد واژگان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در دوره های دانشگاهی
    زهرا رنجبرشهرخفری 1399
  11. مطالعه تطبیقی راهکارهای یادگیری واژگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در میان دانشجویان مهندسی و علوم انسانی
    مهسا صادقی سرخنی 1399
  12. مطالعه بازشویی بخش زبان انگلیسی کنکور سراسری بر یادگیری زبان آموزان از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    مجید صادقی 1399
  13. مطالعه تاثیر آموزش راهکارهای ارتباطی بر میزان تمایل زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی به برقراری ارتباط با استفاده از زبان انگلیسی
    بهنام جبارزاده ثانی 1399
  14. مطالعه نقش باورهای معلم و تدریس عملی بر کاربردهای زبان اول: مطالعه موردی معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    حمیدرضا ذاکروفائی 1399
  15. بررسی رابطه بین دانش ترکیب های قالبی و سطح توانایی منظورشناسانه زبان آموزان ایرانی
    محدثه حسین زاده یزدی 1399
  16. مطالعه تطبیقی بازنمایی جنبه های مختلف دانش واژگانی در کتب درسی زبان انگلیسی سطح دوم آموزش و پرورش ایران، کتب آموزشگاهی تولید شده در ایران و کتابهای تولید شده با اهداف تجاری توسط ناشران بین المللی
    حسین دلفی اهوازی 1399
  17. تحلیل محتوای مواد آموزشی زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی ویژه دانشجویان رشته حقوق
    ویدا شوکتی 1399
  18. فرهنگ در مواد آموزشی بومی زبان انگلیسی مورد استفاده در دبیرستان های ایران
    محمد آریاسیرت 1398
  19. بررسی ارتباط میان راهبردهای فراگیری واژگان و عمق و گستره ی دانش واژگانی در میان زبان آموزان متوسط رو به بالای ایرانی
    الهام وکیلی میرزمانی 1397
  20. اضطراب یادگیری زبان خارجی میان دانشجویان رشته انگلیسی: مطالعه روش ترکیبی درس گفت و شنود مقطع لیسانس گرایش زبان و ادبیات انگلیسی
    الهه تیراندازهروی 1397
  21. مهارت زبانی مدرسین ایرانی زبان های خارجه و نحوه تدریس عملی آنها در کلاس
    علیرضا برخورداری نظرآبادی 1397
  22. بررسی نقش توانش زبانی و جنسیت بر ارزیابی گفتار غیرمودبانه توسط زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
    امیرحسین فضل الله فیروزکوهی 1397
  23. تاثیر برانگیختن ارزشیابی پویای همزمان گروهی بر بهبود عملکرد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی درانجام فعالیت های نوشتاری تصویر محور»
    فرهاد مخلصی 1397
  24. بررسی رابطه بین استفاده از راهکارهای خودتنظیمی و واژگان و درک مطلب زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
    سیده سارا مدنی 1396
  25. مطالعه سهم آموزشی نگارش استدلالی در آگاهی انتقادی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در سطح متوسط
    شیوا زمانی 1396
  26. تاثیر ارزیابی پویا بر خود اتکایی و مهارت نگارش زبان آموزان دختر زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در سطح پیشرفته
    راضیه معراجی فر 1396
  27. مطالعه کد گردانی به عنوان راهکار ارتباط و به عنوان نشانه هویتی در میان زبان آموزان مدرسه سفارت آلمان در ایران
    سوگل برگ بیدی گشتی 1395
  28. مطالعه رابطه بین کمال گرایی مدرسان و اضطراب در سخن گفتن زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    نعیمه موجرلو 1395
  29. مطالعه رابط متقابل تمایل به برقراری ارتباط، بافت اجتماعی و هوش هیجانی در میان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    اسماعیل هادی 1395
  30. مطالعه ارتباط میان نگرش آموزشی منتقدانه مدرسان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ،تجربه ،جنسیت و سطح تحصیلات آنها
    سمیرا موسوی 1395
  31. بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی , اضطراب و پیشرفت تحصیلی در خواندن زبان خارجی در بین زبان آموزان ایرانی
    مریم مصطفوی 1395
  32. مطالعه ی مقایسه ای نگرش زبان آموزان و معلمان نسبت به تلفظ انگلیسی
    محبوبه قادری 1395
  33. تاثیر واژگان از طریق سامان دهنده های گرافیکی بر میزان یادگیری واژگان و خواندن و درک مطلب دانشجویان رشته های کارشناسی غیر انگلیسی
    رعنا نوری 1395
  34. بررسی ارتباط بین رفتار غیر کلامی بر زمان گفتار معلم زبان انگلیسی
    نوشین لقمانی خوزانی 1394
  35. رابطه بین هوش هیجانی و درک و تولید کنش های گفتاری غیر مستقیم در میان دانشجویان مقطع کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی
    رضا جلالی آورزمان 1394
  36. ارتباط بین کاربرد راهکارهای مورد استفاده در آزمون خواندن ودرک مطلب وسطوح توانش عمومی زبان انگلیسی
    ملیحه گوزل خانی 1394
  37. تاثیر کاربرد رسانه دیداری بر درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    مریم پورسعید اصفهانی 1394
  38. مقایسه برداشت معلمان و دانش آموزان دبیرستانها ازمفهوم فرهنگ در آموزش زبان انگلیسی
    سالومه شفیعی 1394
  39. مطالعه اشتباهات صوری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در بیان شفاهی
    نرگس بهرامی 1394
  40. تاثیر آموزش تلفیق شده با فناوری برمیزان یادگیری واژگان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
    مریم جلایری 1394
  41. ارتباط بین هوش چندگانه ومیزان یادگیری زبان انگلیسی درمیان دانش آموزان دختروپسر دبیرستانی
    زهرا ادهم 1394
  42. تاثیر استفاده از داستان کوتاه و سرود برمیزان یادگیری زبان آموزان نوجوان ایرانی
    سپیده ترابی 1394
  43. تاثیر استفاده ازمعانی فارسی واژگان متون خواندنی در حاشیه صفحات برمیزان یادگیری واژگان در میان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی سطح متوسط
    گلاویژ نوری 1394
  44. تاثیر آموزش ارتباط ذهنی بین واژگان و میزان یادگیری و ماندگاری آنها در میان زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
    سپیده نیکبخت 1394
  45. مطالعه نقش و میزان کاربرد زبان اول در کلاس های درس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در میان معلمان با تجربه و مبتدی
    دریا امینیان 1394
  46. ارزشیابی برنامه درسی واحدگفت و شنود دوره کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی در سه دانشگاه دولتی تهران
    آزاده سادات قریشی کرانی 1394
  47. بررسی تاثیر موضوعات بحث تعیین شده توسط کتاب درسی و موضوعات انتخاب شده توسط زبان آموزان بر کیفیت تعامل زبان آموزان ایرانی
    سلماز آقازاده 1393
  48. بررسی ارتباط هوش های چندگانه و بکارگیری راهبردهای شنیداری در زبان آموزان موفق ایرانی
    امید فاضلی شهرکردی 1393
  49. تفاوت های رشد منظورشناسی میان زبانی زبان آموزان ایرانی در سطوح مختلف
    امین رییسی وانانی 1393
  50. بررسی رابطه بین سطح واژگان آکادمیک و درک مطلب متقاضیان آزمون IELTS
    مهدی گلزار ذاکر 1392
  51. بررسی تطبیقی هویت سازمانی معلمان زبان ایرانی در دبیرستانها و آموزشگاههای زبان
    علی شعبانی 1392
  52. تعدیلات فرهنگی و بو طیقایی در ترجمه دکتر نیک آیین از قران کریم
    هادی جعفری ارسلو 1391
  53. ارتباط میان برداشت زبان آموزان ایرانی از جایگاه مخاطب و انتخاب راهکارهای رد درخواست
    عاطفه دلیلی صومعه سرائی 1391
  54. خلاقیت در ترجمه : بررسی موردی - تطبیقی در ترجمه های فارسی رمان مزرعه حیوانات اثر جورج اورول
    ملیحه قربان زاده سوار 1391
  55. بررسی جنبه های کاربرد شناسانه کتاب های آموزشی : بررسی مقایسه ای کتاب های دوره دبیرستان عراق و ایران
    نرگس نوروزی 1391
  56. ارتباط میان برداشت معلمان از تدریس واژگان و تدریس واقعی آنها در کلاس درس
    سیامک رحیمی 1391
  57. مشخصه های سبکی متون ترجمه ای و تالیفی انجام شده توسط نویسندگان مترجم
    سکینه نوبختی 1391
  58. تاثیر آموزش مبتنی بر زبان شناسی پیکره ای بر دانش افعال دو کلمه ای زبان آموزان ایرانی
    امیر کاردوست 1390
  59. تاثیر آموزش بر رشد تولید و تشخیص کنش های درخواست و عذر خواهی در میان زبان آموزان ایرانی : دیدگاه ویگوتسکیانی
    سیما علیخانی 1390
  60. ارزشیابی کتاب درسی و نیاز سنجی : مورد متون درسی زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی ایران
    سمانه داودی 1390
  61. مطالعه اشکال و عملکردهای رفتار غیر کلامی معلمان در کلاسهای درس زبان انگلیسی در ایران
    مریم صانعی مقدم 1390
  62. تاثیر زیر نویس بر درک شنیداری دانشجویان زبان انگلیسی ایرانی
    مرجان ترابیان پور 1390
  63. حضور ایدئولوژی مترجم در ترجمه متون ادبی
    حبیب صادقی فر 1390
  64. بررسی استراتژی های ترجمه بومی سازی و بیگانه سازی توسط مترجمان با تجربه و بی تجربه
    اکبر انصاری 1390
  65. مطالعه تحلیل انتقادی گفتمان نوشتاری هویت در میان زبان آموزان ایرانی
    شیرین صدقیان 1390
  66. رابطه بین دو زبانگی و خواندن و درک مطلب دانش آموزان ایرانی در درس زبان انگلیسی
    مهدی داداشی 1390
  67. مقایسه نظر معلمان با نظر دانش آموزان در خصوص نقش دستور در آموزش زبان
    مهرداد یوسف پوری نعیم 1390
  68. تاثیر روشهای آموزشی بافت زبانی کلید واژه و بافت زبانی / کلیدواژه بر ماندگاری یادگیری واژگان زبان آموزان ایرانی
    آرزو عاشوری توتکابنی 1390
  69. تاثیر یادگیری مشارکتی بر خواندن و درک مطلب دانشجویان زبان آموز ایرانی
    زهرا رستمی سرابی 1390
  70. تاثیر ترجمه در شکل گیری هویت ملی - فرهنگی ایران طی دوره پهلوی
    بهاره یزدانی 1389
  71. نقش ایدئو لوزی کشور در ترجمه خبر سیاسی رسانه
    هدی زمانی سرزنده 1389
  72. مطالعه تفاوت در کاربرد راهکارهای خواندن متون انگلیسی در بین دانشجویان دختر و پسر دوره کارشناسی زبان انگلیسی ایران
    محمدرضا سربازی 1389
  73. نقش محیط یادگیری بر کاربرد راهکارهای یادگیری زبان در بین زبان آموزان ایرانی
    حیدر عبدی احمدآباد 1388
  74. مطالعه تاثیر برنامه ریزی قبل از انجام فعالیت و سطح توانش زبانی بر مهارت نوشتن زبان آموزان ایرانی
    سیاوش وزیری 1388
  75. مطالعه رابطه بین جنس و سن زبان آموزان در گروههای مختلف سنی بر راهکارهای یادگیری زبان
    بیژن نیک زاد چالشتری 1388
  76. بررسی توصیفی و خرد ساختاری روش های تعدیل در زیر نویس های فارسی
    غلامرضا مدادیان 1388
  77. مطالعه رابطه بین سبک های یادگیری و راهکارهای مهارتی یادگیری زبان
    فرید ناصریه 1388
  78. بررسی رابطه بین راهکارهای مورد استفاده در آزمون بر نتایج آن
    مهسا سیف ریحانی 1388
  79. تاثیر آموزش زبان توسط همسالان دوره ابتدایی بر یادگیری واژگان ، درک مطلب و مهارت نوشتن
    شیما باباپور 1387
  80. تاثیر جنسیت بر توانایی درک مطلب دانش آموزان زبان آموز ایرانی
    علیرضا قاسم پور 1387
  81. تاثیر نوع باز خورد بر پیشرفت و درک نگارش زبان آموزان ایرانی
    مرضیه قاسمی 1387
  82. تاثیردوره های کوتاه مدت تربیت معلم بر عملکردونگرش معلمین
    آزاده مباشری 1387
  83. ترجمه اسامی خاص دررمانهای نوجوانان
    بهار اشراق 1386
  84. تاثیر تعدیلات تعاملی بر توانایی خواندن متون انگلیسی دانشجویان ایرانی
    محمد کریمی 1386
  85. مطالعه تاثیرگذاری برون دادنوشتاری وبرجسته سازی درون دادبر روی پیشرفت گرامری زبان آموزان زبان بیگانه
    آزاده باغبان فردوس 1386