دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/30
موسی نوشی کوچکسرائی
ادبیات و علوم انسانی / زبان و ادبیات انگلیسی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
تاثیر بازی سازی بر تعامل دانش آموز- دانش آموز و دانش آموز- معلم و تمایل به ارتباط در میان دانش آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه در کلاس های آنلاین
سیده سولماز رئوفی کلاچایه 1403 -
ذهنیت زبانی فراگیران زبان انگلیسی و تمایل آنها به برقراری ارتباط: نقش میانجی تعامل عاطفی و رفتاری
عاطفه ماندگار 1402 -
مدارا با تروما در فضای سوم: خوانش پسااستعماری از رمانهای پروچیستا خاکپور؛ پسران و اجسام سوختنی و آخرین وهم
زهرا مسگرها 1402 -
تاثیر تقویت تخیل فراگیران ایرانی زبان انگلیسی بر کاهش اضطراب یادگیری زبان دوم آنها
پادینا صادقی 1401 -
تاثیر روش تدریس تسهیل محور بر اضطراب مشارکت و تمایل به ارتباط در کلاس زبان انگلیسی بعنوان زبان دوم
مهدیه نام نیک 1401 -
بررسی تاثیر مهارت خواندن به کمک مهارت شنیداری بر یادگیری تصادفی دستور زبان توسط فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
پیمان جهان بین 1401 -
نگرش معلمان زبان انگلیسی ایران نسبت به تلفیق فناوری در آموزش تلفظ :نقش سابقه ی تدریس و مدرک دانشگاهی
سیدمحسن موسوی 1401 -
مطالعه مقایسه ای دیدگاه مدرسان دانشگاه ها و معلمان آموزشگاه های زبان در مورد ارزشیابی پویا
علی مومنی دیماندول 1400 -
تاثیر هویت گفتگویی آنلاین زبان آموزان بر استقلال در یادگیری زبان در میان زبان آموزان سطح پیشرفته ی زبان انگلیسی ایرانی. پژوهش ترکیبی
دنیا شیروانی 1399 -
تاثیر بازخورد با تاخیر بر تلفظ زبان آموزان سطح متوسط پایین زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با استفاده از شبکه اجتماعی واتس آپ
شیرین صادقی نسب 1399 -
بررسی تاثیر برنامه درسی مبتنی برهنر بر دانش واژگان کودکان کم توان ذهنی
مهدیس نعمت اللهی راد 1399 -
بررسی استفاده از ارزیابی مستمر الکترونیک بر خودکارآمدی زبان آموزان به عنوان یک زبان خارجی
سهیل رجبی آقمسجد 1399 -
مطالعه ارتباط بین سبک اموزشی مدرسان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی و باورهای انها در مورد تلفیق فناوری با اموزش زبان در کلاس
فرشته قاسمی 1399 -
فراگیری با هم آیی واژگانی( همایی واژگانی) و پیوند واژگانی به کمک اینستاگرام مورد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
امیرپویا دیانی دردشتی 1399 -
برداشت مدرسین ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه از میزان فاحش بودن خطاهای دستوری
ویدا خزائی 1399 -
بررسی اثر بخشی چارچوبی ارتباط محور در یادگیری ویژگی های واجی - آوایی در گفتار فراگیران ایرانی انگلیسی به عنوان زبان خارجی
سیدکورش شاه حسینی 1399 -
بررسی تاثیر انواع زیرنویس بر پیشرفت تحصیلی در درک شنیداری و عادات زیرنویس خوانی در میان زبان آموزان سطح متوسط انگلیسی
کیمیا عسکریان 1399 -
بررسی باورها و تدریس عملی مدرسین ایرانی زبان انگلیسی در رابطه با اصلاح خطا
الهه گودرزوندچگینی 1398 -
اثر ارزیابی بر یادگیری زبان انگلیسی در ایران: دیدگاه زبان آموز و مدرس در مورد انتظارات و نتایج دوره های آمادگی نوشتار آیلتس
مهشید رازدار 1397 -
بررسی مشکلات شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی از دیدگاه مدرسان آن زبان
فرشته عروجی 1397